جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرا در زاهدان درگفتگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
محمد علیزاده: دوست نداشتم استیج را ترک کنم
موسیقی ما - «محمد علیزاده»، هنرمند پرکار این روزها، در ادامه تور کنسرتهایش، برای اولین بار در سیستان و بلوچستان روی استیج رفت. این خواننده با همراهی گروهش، طی دو شبِ پایانی اردیبهشت‌ماه 1394، در سالن چند منظوره استانداری شهرستان زاهدان به اجرای زنده محبوبترین آثارش پرداخت.

شب اول این کنسرت با انتشار قطعه جدید محمد علیزاده (همینه که هست) مصادف شده بود و جالب آنکه در شب دوم، بخش قابل توجهی از حضار این قطعه را از حفظ می خواندند. استقبال پرشور مردم زاهدان از این برنامه باعث شد علیزاده بارها در طول برنامه، از زاهدانی‌ها تشکر کند و کنسرتش در این شهر را خاطره‌انگیز بداند. این خواننده پس از کنسرت در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «در زاهدان چیزی جز آرامش، مهربانی و زیبایی ندیدم. اجرا برای این مردم بسیار خاطره انگیز بود و واقعاً دلم نمی‌خواست از روی استیج پایین بیایم. همه چیز خوب و منظم پیش رفت. امیدوارم باز هم این خاطره خوب در کنار مردم خونگرم سیستان و بلوچستان تکرار شود.»

ابوالفضل، سعید و سعادت بیگی تهیه‌کنندگی این کنسرت که اولین اجرای محمد علیزاده در زاهدان بود را بر عهده داشتند.

امیرحسین اویسی (کیبورد، پیانو)، اشکان موسوی (ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی، گیتار الکتریک)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، محمد شعبانی (پرکاشن)، ایمان ذاکری (درامز)، علی پورنگهبان (گیتارباس)، اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) و سعید عباسی (کیبورد)، اعضای ارکستر محمد علیزاده در این اجرا بودند و مهندس «داریوش اسدالله پور» نیز صدابرداری کنسرت را بر عهده داشت. همچنین «صدرالدین حسین‌خانی»، مدیر موسسه «ایرانگام» در این سفر علیزاده و گروهش را همراهی می‌کرد.

در ادامه گزارش تصویری سایت «موسیقی ما» شامل عکس و فیلم را مشاهده نمایید.


دانلود با فرمت 3gp و حجم 13 مگابایت
دانلود با فرمت MP4 و حجم 66 مگابایت
سفرنامه زاهدان
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:16

وای محمد عالیه وای محمد عالیه.
خوش بحال مردم زاهدان عزیز که یه شب پر آرامش تجربه کردن.
این حس عاشقانه محمد هیچ وقت تموم نمیشه.
ایشالا همیشه موفق باشه این خدای احساس و سلطان استیج ها.
مرسی از آقای عبدالهی عزیز بابت این ویدیو
یا حق

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 09:39
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

برای موسیقی ما متاسفم که مجید خراطها تو زاهدان تو همین سالن کنسرت داشت و برای اولین بار رفته بود زاهدان کنسرت ولی موسیقی ما خبری از کنسرت نمیده واقعا برای موسیقی ما متاسفم همین

35.4.101.149
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:18

آقا من یه سوال دارم...اینایی که کنسرت ایشون میرن واقعا نمیفهمن ایشون همه کاراشون رو استیج فالشه یا از سر دلسوزیه ؟
این آقا تو این هشت سالی که کلاس موسیقی رفتن چی یاد گرفتن که هنوز که هنوز فالش خوندنشون از بین نرفته..هرکی که خواست بش با قطعیت ثابت میکنم ایشون فالش میخونن
تروخدا یکم به هنر مملکتون ارتقا بدین..عاجزانه تقاضا دارم...
تایید لطفا :)

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 22:23
baharam

سلام
آقای محترم اولا "اینا" نه و مردم
ثانیا به شعور مردمی که میرن کنسرت آقای علیزاده توهین نکن برادر من...یعنی چی که نمیفهمن؟
ثالثا هیشگی از سر دلسوزی نه پول بلیط میده نه وقتشو صرف اجرای خواننده ای میکنه که بهش علاقه ای نداره.
مگه نمیگید محمد علیزاده فالش میخونن؟خب شما گوش نده آقا...کسی مجبورتون کرده؟؟؟ اتفاقا دادامحمد ما خیلیم درست میخونن و همیشه هم صداشون رو نته، بالا پایینم نمیخونن آقا باربد
شمام نیازی نیس یه تنه فرهنگ و موسیقی مملکتمونو ارتقا بدین.این مملکت همون اندازه که مال شماس مال بقیه هم هست.
موسیقیم یه بحث سلیقه ایه و هیچکدوممون حق نداریم به سلیقه ی دیگران بی احترامی کنیم.
دادامحمد ما یدونس...دوسشون داشته باشین یا نداشته باشین ما هوادارا تا تهش پشتشونیم!
"همینه همینی که هست"
موسیقی ما تایید کنید،ممنون

201.124.75.74
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 00:32
Foroogh ★219★

اقا باربد .....
۱)اینا نه مردم و هوادارا....
۲) منی که هم صدای ایشون رو از رو استیج شنیدم و هم شصت و یک اهنگشون رو انقدر پلی کردم که همه شونو بی برو و برگرد حفظم ....صدای فالش رو نمیشناسم؟؟؟؟
۳)ماها دلسوزی میکنیم؟؟؟؟ ببخشید ولی باید بگم با اینکه خاطر ایشون برای ما خیلی عزیزه ولی لااقل ما با خودمون تعارف نداریم که....
شما قصد داری با این دانش موسیقیایی پایینتون به موسیقی کمک کنید؟؟؟؟ شما بیشتر به موسیقی ضربه میزنید بجای اینکه کمک کنید....

25.248.180.12
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 04:40
Saman (UK)in Iran

باربد جان سخت نگیر ای جماعت تا گوششون کوک بشه فرق فالشی و صدای ژوست رو متوجه نمیشن متاسفانه! :(((((
چ کنیم باید صبر کنیم تا به مرور متوجه بشن دیگه!

116.189.8.180
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 10:16
همایون

یکی حرف دل مارو زد
خانومی ک شبو روزتون تو سایته این اقا میگذره شما طرفداری نکنی کی بکنه؟ تو استودیو که فالش معنی نداره اخه..3 سال طول میکشه یه البوم بدن معلومه تو استودیوشون چ خبره
فالش خونی رو استیج معنا پیدا میکنه..نه اون تعداد قطعه ای ک شما 1000 بار گوشتونو هدرش کردی.. :)

61.74.93.79
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 11:24
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

ی بار نظر دارم تایید نشد.
دوباره میگم. خخخ فالشه؟ پس اینطور؟؟؟ :))))
عجبااا.
تو هنوز نمیدونی صدای تنور یعنی چی. شما هر وقت رفتی رو استیج 5 ساعت تمام با صدای بالا و پایین و اون حالت مخملی مانند صدا خوندی بعد بیا بگو فالشه.
آقا همایون تو استدیو ایشون دوس داری بدونی چخبره؟
زور نزن تو خوابتم نمیتونی ببینی چون محمد به آدم های مثل شما اهمیتی نمیده و گوشش به قول خودش تو این موقع ها کر میشه.
خخخ فالش رو خوب اومد. تو رو به خدا اینو نشنیده بودیم که شنیدیم.
موسیقی ما خواهش تایید کن و جانب داری نکن.
یا حق

171.73.130.106
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:16
شاهین ( سلطان یزدانی )

این آقا صد در صد فالش میخونن رو استیجا..هیچ شکی درش نیس..کافیه همین ویدیو رو ببرین تو یه مرکز موسیقیه مورد اعتماد تا متوجه عرایضم بشین...با این که ماشالا صدای تنور تو مملکت ما ریخته ولی حداقل دیگه فالش نخونین..تعصباتم بذارین کنار.. با تشکر

79.14.26.18
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 16:31
Foroogh ★219★

اگه گوش دادن به صدای محمد علیزاده هدر کردن گوشه من دوس دارم شنواییم رو از دست بدم و فک کنم به کسی هم مربوط نباشه
وقتم هم به خودم مربوطه که تو کدوم سایت میگذرونم
طرفداریم هم اصن دوس دارم هر سال و هر ماه و هر دقیه طرفداری یه نفر رو بکنم که اینم به کسی مربوط نیست.....
اوکی؟؟؟؟؟
این دیگه توهین به خواننده نبود دوستان این دفاع از حقیه که حق مسلم خودمه .... خدا به هممون یک اندازه نعمتاشو داده من دوس دارم از گوشمو چشممو وقتم اینجوری استفاده کنم فک نمیکنم به کسی مربوط باشه و وکیل هم نمیخوام.....
موسیقی ما تایید کن که اصلا طاقت ندارم حرف اضافه از این متخصصان موسیقی بشنوم....
اصن هرچی شما ها میگین متخصصان گرامی....:-) :-) :-)

131.179.241.197
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 19:52
باربد

تشکر از دوستان موسیقی دان گرامی...
و تاسف برای متعصبانی ک چشم و گوش خود را بر بی هنری بسته اند..

30.152.71.101
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:05
حسین محمدی

آقایی که میگی فالشه تورو خدا احساس نکنید خیلی اطلاعات دارین البته حق دارین منم به خواننده ای که 6 سانس 6 سانس تو تهران کنسرت پر میکنه حسودیم میشه شمام بالاخره جوونی و آرزو داری جای همچین آدمی باشی هیچ وقت حسودی نکن تلاش کن

214.134.53.211
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 23:52
باربد

دوسته عزیزی ک پاسخ دادنتان فقط از روی تعصب میباشد چطور ما به سولد اوت شدن بلیطهای پالت و چارتار آن هم در کمتر از یک روز حسادت نمیکنیمو به این آقا حسادت میکنیم؟
ما فکر نمیکنیم اطلاعاتمون زیاده..مطمئنیم که سوادمون بیشتر ازین اقاس
ممنون..یا حق

52.76.196.248
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 11:14
faezeh .

چطور تو تلویزیون زنده اجرا میکنن هیچ کس نمیگه فالش میخونی بعد تو کنسرت فالش میخونه؟
من خودم با اجرای زندشون بیشتر به صداشون جذب شدم
و احترام به یک هنرمند چیزی از کسی کم نمیکنه
چطور آقای شهاب اکبری تو برنامه ساعت 25میگن "محمد علیزاده همیشه منو به وجد میاره و هر بار که باهاش کار میکنم انگار بار اولمه" شما یه سواد ایشونم شک دارین؟؟؟؟؟
آقای علیزاده 8 سال زحمت کشیدن و خوب هم میدونن موسیقی چیه
اینروزا خیلی به محمدمون حرف میزنن معلومه که داره راهو درست میره
محمد علیزاده همیشه تو قلب طرفداراتی...

195.183.61.74
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 14:54
Foroogh ★219★

اگر یه اهنگ حتی یکیش فالش بود اونم اجراش رو استیج اون چهل و چهار سانس در سی شب که باعث شد محمد علیزاده رکورد بزنه سالن پر نمیشد ..... هیچ فکر کردین که اگه صدای ایشون فالش بود و فالش میخوندن چرا با اهنگ های تکراری دو ساله و سه سال اخیرشون هنوزم که هنوزه حتی یه صندلی توی کنسرتاشون خالی نمیمونه.....لطفا از سواد موسیقیتون برای خودتون استفاده کنید و اون اهنگایی که فک میکنین فالشه رو گوش ندید چون محمد علیزاده به همچین شنونده های بی سوادی احتیاج نداره....همین مردمی که شما بهشون اینا میگید از شما سوادشون بالاتره....
اقای علیزاده ی عزیز چشم بدخواهاتون از موفقیتتون کور ایشالا....

و من الله توفیق متخصصان موسیقیدان:-) :-) :-) :-) :-) :-)

156.185.86.60
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 15:21
باربد

دوست عزیز
جذب شدن شما به ایشون در اجرای زنده گواهی بر با سواد بودن ایشان نیست..ایشون از نظر روانشناسی بسیار قوی و گول زننده عمل میکنن و شهاب اکبری هم از نظر دوستانه همچین چیزی را مطرح کردند روی برنامه زنده ک از رفیقشان بد نمیگویند!!
سرآخر این که بر هر کسی ک ایراد گرفته میشود لزوما راه را درست نمیرود به عنوان مثال کسی به مرحوم پاشایی نه الان و نه آن موقع که بودند ایرادی نمیگرفت پس لابد ایشان راه را اشتباه میرفتند!!! بدون تعصب قضاوت کنیم
فالش خوانی و بهتر بگوییم صدای ژوست روی استیج باید ازین مملکت ریشه اش کنده شود ..
با تشکر....یا حق

231.92.195.231
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 20:29
Foroogh ★219★

اقا باربد اصن هرچی شما بگی شما با سواد و موسیقیدان و این صد ها هزار نفری که محمد علیزاده رو صداش رو دوس دارن و میرن کنسرتش بی سواد....
دیگه تمومش کنید خواهشا.....
من با مرحوم پاشایی کاری ندارم چون دوس ندارم تو هر بحثی پای ایشون رو بکشید وسط....
و اما اینکه مدام از یه خواننده ای ایراد بگیرن یعنی موفقیتش در صورتی انتقاد از اون خواننده اس که یکی دو مورد باشه ولی حرفای شما ماشالا از انتقاد گذشته به بهانه اوردن تبدیل شده خوب دوست عزیز دوست نداری گوش نکن من دوس دارم به حرف شما هم گوش نمیدم و یه گوشم شده در یه گوشم دروازه و همین الانم دارم صداشونو گوش میدم....دیگه نظرات بی فایده و بهانه جویانه تون رو جمع کنید....
یا حق.....

219.240.207.141
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 21:06
faezeh .

قوی و گول زننده؟؟؟؟؟؟
یعنی انقدر قدرت تشخیص نداریم ما؟؟؟
نظرتون محترم ولی حرفاتون رو اصلا قبول ندارم
اگه فالش میخونه چرا بهترین اجرا جشنواره مال ایشون میشه؟؟؟
به هر حال با وجود ما هواداران هیچ وقت اینجوری که شما میگین نمیشه چون هواداریمون فقط از رو تعصب نیست ... محمد علیزاده رو از هر لحاظی قبول داریم.

191.89.216.60
جمعه 8 خرداد 1394 - 11:20
باربد

خانوم محترم اون رکوردی که ایشون زدن بازی با احساسات و پیش کشیدن مرگ مرحوم پاشایی در رستای سو استفاده مالی میباشد..
متاسفانه اطلاعات بنده خیلی از امثال شما بیشتر میباشد و نمیتوان با امارهای الکی بنده را گول زد..کدام بلیطها بود که امسال زودتر از همه سولد اوت شد؟ چارتار محسن یگانه و دنگ شو
تروخدا بیاین واقعیت ها را ببینین..کنسرت این آقا در دقایق پایانی جشنواره و آن هم به سبب رفاقتی ک با مرتضی عزیز داشتند سبب شد خالی نماند..تعصب را کنار گداشته گوش های خود را به حقایق باز کرده تا این مملکت رنگ هنر موسیقی را به خود ببیند
با تشکر..یا حق

130.222.224.22
جمعه 8 خرداد 1394 - 14:34
Foroogh ★219★

اگر واقعا همینطوره و محمد علیزاده از احساسات مردم سواستفاده کرده پس باید شما با اطلاعات بظاهر زیادتون بدونید دلیل اینکه سال نود و دو زمانیکه محسن یگانه و محمد علیزاده هر کدوم پشت سر هم کنسرت داشتن و سانس محسن یگانه پر نشده بود ولی سانس محمد علیزاده تا جلوی پله های استیج صندلی اضافه کردن چی بوده...اونموقع هم البوم محمد علیزاده تازه اومده بود و هم خودش تازه به عرصه ی مجاز اومده بود و هم مرتضی پاشایی زنده بود....این یعنی صدای ایشون فالش نیست و مردمی که صدای ایشون رو میپرستن از لحاظ اطلاعات از شما یه سر و گردن بالاترن و نمیان به هر نحوی و با استفاده از یه مرحوم شده دوستش رو تخریب کنن....چرا دوست دارید از مرتضی پاشایی به عنوان عامل تخریب محمد علیزاده استفاده کنید؟؟؟؟؟ در ضمن یاد داشته باشید محمد علیزاده کسیه که دو هفته قبل از کنسرتش اون کنسرت تمدید میشه.....
من دیگه در برابر این حرفای بی منطق شما حرفی ندارم....
یا حق......

91.1.4.21
جمعه 8 خرداد 1394 - 14:35
Foroogh ★219★

در ضمن یادم رفت بگم که از این چهل و چهار سانس شما میتونی ثابت کنی توی همشون محمد علیزاده از مرتضی پاشایی گفته؟؟؟؟؟

98.210.172.246
جمعه 8 خرداد 1394 - 15:08
faezeh .

شما میگین اطلاعاتتون زیاده پس چطور متوجه نشدین که من منظورم جشنواره دو سال پیش بود که مقام اول رو آوردن تو اجرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظور من اصلا 93 نبود!!
بعدشم شما اگه یکم کاراشونو قبل فوت مرتضی پاشایی دنبال میکردین متوجه میشدین که اکثر کنسرتای تهرانشون تمدید شده
و وقتی میگن که ایشون رکوردار تعداد سانس ها تو سال 93 هست تنها به زمان بعد فوت مرتضی مربوط نیست که بگیم به خاطر مرتضی مردم رفتن کنسرتش بلکه بعد فوت مرتضی فقط تو 10 شهر کنسرت داشتن و قبل فوتش تو 22 شهر !! و از کنسرتای قبل فوت مرتضی هم خیلی خیلی استقبال شدن این رو منی که تموم کنسرتاشونو پی گیری میکنم میدونم.
ما اگه طرفدارشونیم از رو بی اطلاعاتی نیست وگرنه من خودم تموم اجراهاشون و برنامه هایی که توش حضور داشتن مصاحبه هایی که تا حالا انجام دادن و رکوردایی که تا حالا زدن رو حفظم.
و میفهمم صدای خوب چیه میفهمم فالش چیه و لطفا انقدر توهین نکنید.

24.176.251.69
جمعه 8 خرداد 1394 - 22:03
باربد

طبیعیه ک هر خواننده ای بلافاصله بعد از اولین آلبوم مجازش استقبال از کنسرت او زیاد میشود مثال همین پرواز همای که در شش ساعت فروخت نه علیزاده که چنند هفته طول کشید با اون همه تبلیغات..کنسرت های اشون رو به افول رفت تا وقتی که مرحوم پاشایی فوت شدند و شخصی به نام محمد علیزادهه به علت اینکه گفته بود در کنسرت هایم برنامه ویژه ای دارم باز سر زبان ها افتاد و مردم احساسیه ما نیز بلیطها را به احترام مرتضی جان تهیه نمودند اما دریغ که فالش خوانیه ایشان به چشم نیامد..بنده به همه شنوندگان فهیم و با سواد از همینجا عرض میکنم که سعی خواهیم کرد این بی خنری ها را خاتمه دهیم
تشکر از موسیقیه ما که اجازه برپایی مناظره جالبی را به ما دادند تا مردم خود تصمیم به انتخاب حق و نا حق بگیرند
با تشکر.. یا حق

142.106.57.130
شنبه 9 خرداد 1394 - 07:59
faezeh .

اولا "اشون" نه اقای محترم، "محمد علیزاده عزیز" !!!
دوما شما اولین کسی نیستی که این حرفارو میزنه و ما هم اولین بارمون نیست که اینا رو میشنویم و یادتون باشه به خدا قسم با هر کلمه ای که علیه محمد علیزاده میگید تو دلمون بیشتر جا میشن.
و شما میگین طبیعیه بعد اولین البوم استقبال از کنسرتا زیاد باشه ببخشید آلبوم دلت با منه سال 91 وارد بازار شد من در مورد کنسرتای سال 93 صحبت کردم!!!!!کنسرتاشون قبل فوت مرتضی به افول رفت؟؟؟؟؟ به هر حال با یه سرچ کوچیک میتونید متوجه بشین که در سال 93(مخصوصا قبل فوت مرتضی پاشایی)بهترین اجراهای محمد علیزاده برگزار شد. مردم وقتی تصمیم میگیرن طرفدار یه خواننده باشن یا نباشن که صداشو بشنون طرز اجراشو ببینن ارتباط اون شخص با مردم رو لمس کنن ما خیلی وقته طرفدارشونیم و انتخابمونم کردیم .
بذارین یه ماجرا رو تعریف کنم یه روز یکی از ترکای ایشونو پلی کردم و شخصی پیشم بود بهش گفتم خیلی قشنگه گوش کن اون شخص چون طرفدار محمد علیزاده نبود خیلی مایل نبود که بشنوه ولی وقتی آهنگ به قسمت ترجیعش رسید بهم گفت بلوتوثتو روشن کن!!!!!الانم آهنگاشونو حفظه.
در ضمن خیلی فهیم و با سواده!!
ببینید صدای محمد تو یه لحظه جذبش کرد اون وقت شما از فالش بودن حرف میزینید؟
به هر حال اگر صدا و کار ایشون رو دوست ندارین کاراشونو پیگیری نکنید .
چون ما طرفداراشون با صداشون زندگی میکنیم و با حرفای هیچکس از طرفداریمون دست بر نمیدارم .
من دیگه جوابتونو نمیدم فکر کنم به اندازه کافی موسیقی ما از این حرفا خسته شده باشه!! اگرم حرفی زدم که ناراحت شدین عذر میخوام. ولی هر طرفداری یه حرمتی داره پس احترام طرفدار بودن ما رو داشته باشین.
موسیقی ما ببخشید. مرسی از شما.

167.71.237.205
شنبه 9 خرداد 1394 - 12:31
Foroogh ★219★

اقا باربد میشه بگید مرتضی پاشایی بیست و سه ابان فوت شد ولی محمد علیزاده کنسرتای روزهای اخر زندگی مرتضی پاشایی کجاش رو به افول رفته؟؟؟؟
تمدید شدن کنسرت چهاردهم شهریور بدلیل استقبال تمدید شد به بیست و هفتم شهریور از کی تا حالا شده افول یافتن ؟؟؟؟
یا مثلا بیست و یکم و بیست و دوم شهریور که در تبریز کنسرت داشتن و بیست و سوم هم تمدید شد و چهار سانس تبدیل به شش سانس شد اونم تو شهری غیر از تهران که برای اولین بار کنسرت میزاشتن در اون شهر....از کی تا حالا شده افول؟؟؟؟
این محمد علیزاده نیست که داره سواستفاده میکنه چون خودش به اندازه ی کافی مشهور هس این شمایید که دارید از مرتضی پاشایی برای تخریب ایشون سواستفاده میکنید....
ممنون از موسیقی ما....
یا حق....

119.163.93.200
شنبه 9 خرداد 1394 - 16:22
باربد

طبیعیه ک هر خواننده ای بلافاصله بعد از اولین آلبوم مجازش استقبال از کنسرت او زیاد میشود مثال همین پرواز همای که در شش ساعت فروخت نه علیزاده که چنند هفته طول کشید با اون همه تبلیغات..کنسرت های اشون رو به افول رفت تا وقتی که مرحوم پاشایی فوت شدند و شخصی به نام محمد علیزادهه به علت اینکه گفته بود در کنسرت هایم برنامه ویژه ای دارم باز سر زبان ها افتاد و مردم احساسیه ما نیز بلیطها را به احترام مرتضی جان تهیه نمودند اما دریغ که فالش خوانیه ایشان به چشم نیامد..بنده به همه شنوندگان فهیم و با سواد از همینجا عرض میکنم که سعی خواهیم کرد این بی هنری ها را خاتمه دهیم
تشکر از موسیقیه ما که اجازه برپایی مناظره جالبی را به ما دادند تا مردم خود تصمیم به انتخاب حق و نا حق بگیرند
با تشکر.. یا حق

161.73.130.55
شنبه 9 خرداد 1394 - 16:35
باربد

اگه من صد دفعه بگم که فالش خوندن در استودیو این روزها معنی ندارد شما انقد متعصبین که گوشاتون بسته شده و نمیشنوین..از حرفای شما کسی ناراحت میشه ک حرفاش از رو غرض و کینس ولی خوشبختانه بنده دارم به حقیقت صحبت میکنم و حرفام همه مستدله و قصد تخریب ایشون رو ندارم و البته در آن حد هم نیستن ایشون.من و صدها دلسوز دیگر هنر این جامعه داریم فریاد میزنیم که صدای ژوست ازین مملکت ریشه اش خشکانده شود و این آقا نمود بارز این مسئله اند..
واقعا نمیدونم چرا هنوز متوجه نشدین که کنسرتهای شهرستان به مراتب باید بیشتر فروخته شوند و بیشتر تمدید..اگه در جریان نیستید و جز ایتخت جای دیگری نرفته اید باید عرض کنم که در شهرستان هم بلیطها ارزانتر هم تعداد کنسرتهای پاپ کمتر برگذار میشود و طبیعیست وقتی کسی که به کمک صدا سیما شناخته شده و مطرح شده بلیطهایش بفروشد...
کیفیت مهم ترین چیز در هنر است...
با تشکر از موسیقیه ما :)

171.195.98.105
شنبه 9 خرداد 1394 - 17:01
Foroogh ★219★

راستی اقا باربد.....
کدوم تبلیغات؟؟؟؟؟.....ایشون نه تو پیجشون زودتر اعلام میکنن و نه تو شهرها به اندازه ی دیگر خواننده ها تبلیغات میکنن همین شهر خود من ایشون اومدن فقط من توی کل خیابونهای فقط نه الی ده تا تبلیغات اونم در ابعاد برگه ی A4 دیدم وگرنه تو سطح شهر بیلبوردی نداشتن ولی احسان خواجه امیری علاوه بر این تبلیغات های کوچیک سه الی چهارتا بیلبورد توی سطح شهر داشت.....اگه این نه تا یا ده تا برگه تبلیغات باشه این سه چهارتا بیلبورد چیه؟؟؟؟؟
در ضمن احترام خودتون رو نگه دارید «اوشون» نه و«اقای علیزاده»

214.135.88.232
شنبه 9 خرداد 1394 - 20:25
Foroogh ★219★

اقا باربد من شهرستانی هستم و اقای علیزاده تا الان دوبار به شهر ما اومدن و کنسرت داشتن و همه اینو میدونن که پنج یا سانس در یه شهرستان تنها یه معنی بیشتر نمیده الا محبوبیت اون خواننده و تعداد شماهایی که میگین صدای محمد علیزاده فالشه و ژوسته یه در ده هزاره.....
در ضمن اقای بظاهر محترم این چهل هزار بار اسم محمد علیزاده عزیز رو درست بنویسین و با طعنه مورد خطاب قرارشون ندید.....

41.64.182.189
شنبه 9 خرداد 1394 - 21:56
روژان

متاسفانه با نظر اقا باربد موافقم..
بنده واقعا تو اجرای زنده محلات این دفعه از محمد علیزاده نا امید شدم..کاش سواد موسیقیاییم اونقد نبود که اینارو بفهمم و ایشون از چشمم بیفتن..
ولی متاسفانه ناهماهگی در صدا و موسیقیه ایشون موج میزد..اوج
رفتنشان نیز زمین تا اسمان با اونچه که در استودیوس فرق داره
فقط تاسف

200.97.205.92
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 07:43
Foroogh ★219★

بهترین جواب به اقا باربد و روژان خانم «نرید کنسرتشون وگوش ندید»
روژان خانم شما رو مجبور کردن برید کنسرتشون؟؟؟خوب خانم محترم نرو....صفحه ی شخصی محمد علیزاده رو بخونید متوجه میشید که اکثرا راضی بودن و این اقلیت ها و سازهای مخالف همیشه هستن.....
من هم کنسرتشون رفتم و میدونم که صدای ایشون فالش نیست....دیگه بهانه نیارید و دست به هر حرفی مثل تبلیغات و مرتضی پاشایی و احساسات مردم و ... نزنید.....
همه میدونن که حرفای شما تمام نشدنیه هرچی بگیم از یه در دیگه وارد میشین پس بحث کردن با شما فایده ای نداره......
ما محمد علیزاده رو تنها بخاطر صداش انتخاب نکردیم ما ایشون رو اولا بخاطر صداشون دوما بخاطر رفتار و اخلاق و احساس قلبی نابش که هیچ خواننده ای نداره انتخاب کردیم و تنها با دیدن رفتاری غیر از اون چیزی که ازش انتظار داریم میتونه ایشون رو از چشم ما بندازه نه حرفای شماها!!!!
محمد علیزاده مهربان تا تهش باهاتیم.....

109.199.83.30
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 09:43
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

الان از مرتضی پاشایی شد به صدا سیما :)))
باشه آقا شما راست میگی بیا جلو بشین.
تا دلتم میخواد فریاد بزن.
چی بگم به تو آخه.
و روژن خانوم اکثرا نظر های مثبت بود به کنسرت محلات شما حتما گوشت قوی تر بود دیه.
آخه تو اون همه شلوغی سر صدا و ماشالا به اون سیستم صدا برداری تو سالن ها شما تشخیص دادی خیلیه.
به خدا من دیگه حرفی ندارم. فقط باید خندید خیلی باحالن اینا آخه
یا حق

133.153.77.112
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 11:02
باربد

ویکتور هوگو حرف قشنگی میزنه : خطرناکترین انسانها ادم های متعصب اما بی سواد و بی دانش میباشند..
تا یه نظر مخالفم مثه روژان خانوم پیدا میشه جای اثبات کردن منطقشان این است : نمیخای نرو...
حق و ناحق باسواد و بی سواد مشخص شده..
کمال تشکر از سایت دموکراتیک موسیقی ما

225.246.30.192
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 18:01
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

آقای باربد کارشناس خبره چند سال موسیقی اخیر.
بابا کلاس رفته.
محلات اولین کنسرتش رو تجربه کرده.
مطمعن باش این روژان خانوم هم مثل شما از سواد بالایی بر خوردارن.:))) آقا اوج گرفتنا رو خوب فهمیدن که صدا و موسیقی متفاوت بود. خدایا.......
عزیز میدونم میخوای پل بسازی شناخته بشی.
ولی اینجا جاش نیست.
هیچ ادعایی ندارم ولی اگه لازم باشه سوادتو به همه ثابت میکنم :)))
موسیقی ما خواهشن تایید کن

126.220.178.143
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 18:36
Foroogh ★219★

صدای فالش با تایید متخصصان موسیقی مشخص میشه نه با یادکردن محمد علیزاده از مرتضی پاشایی..‌‌‌‌‌....صدایی اگه فالش باشه توی اهنگای ساخته شده تو استودیو هم مشخص میشه مگه میشه حنجره ی یه نفرو با نرم افزار تغییر داد؟؟؟
حق رو خدا مشخص میکنه......که خداروشکر حق با محمد علیزاده اس که با این همه حسود بازم داره پله های ترقی رو طی میکنه و حرفاتون بی تاثیر مونده و میمونه...
سواد هم مدرک مشخص میکنه که محمد علیزاده مدرک موسیقی داره و هشت سال تحصیلاتش رو داره که شما یه دقیقه از چیزایی که محمد علیزاده ی عزیز بلده و یادگرفته رو بلد نیستین ارایه بدین و الکی و بی اسناد دارید حرف میزنین.......
اگر هم به روژان خانم گفتم «نرو و گوش نکن» بخاطر اینه که بین اون جمعیت چطور فقط ایشون حس کردن صدای محمد علیزاده فالشه؟؟؟؟
همونطور که میدونید من هوادار محمد علیزاده ام و اینده ی موسیقی ش و خودش برام مهمه پس نمیام تعصب الکی خرج کنم که مثل برخی بره به تاریخ بپیونده صد در صد در مکانی که مطمعنم مطالعه اش میکنه به موقعش ازش انتقاد هم میکنم تا مثل استاد بنان و امثالشون موندگار شه.‌.....نه اینجا که امثال شما دنبال سوژه اید....
و من الله توفیق اقا باربد....

49.71.188.74
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 22:32
باربد

همین که میگین فالش خوندن مربوط ب حنجرس نشان از درک بالای شما طرغداران عزیز و قابل احترام! دارد..
اتوتیون به گوشتون نخورده پس
4 بخشه..اتوتیون!!!

35.193.234.72
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 22:39
روژان

از خودم تاسف میخورم که طرفدار همچین شخصی با این طرفدارای بی منطق هستم..
استاد بنان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه کمه..استاد شجریانین ایشون..اونم نه همایون..خود محمدرضا شجریان..رهبر ارکسترشونم علی رهبریه :))))))

78.53.76.167
دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:55
سرباز

اقای بارید لطفا شما دیگه از ریشه کن کردن صحبت نکنین چون در وهله اول این رفتار شماست ک باید ریشه کن بشه
موسیقی سلیقه ایه
گیریم که فالش میخونن(اگه اطلاعاتی در زمینه ی موسیقی میداشتید متوجه میشدین ایشون تازه کار نیستن .لطف کنین وقتی در مورد چیزی اطلاعات کافی ندارین نظر ندین یا بگین نظر شخصیمه درخت هم هر چی پر بارتر میشه خمیده تر میشه)
چرا اینقد طرفدار داره؟ نکنه همه شعورشون در سطح شما نیست؟
تو اون دنیای استدیو هم که فرمودین کم خواننده نداریم که صداشون کامپیوتری چرا من طرفدار اونا نمیشم!
من به شخصه از صداش خوشم میاد ترانه هاش عالیه ......
خیلی چیزا میخاستم بگم اما نه حوصلشو دارم نه شما گوش شنیدن شما فقط قصدتون مخالفته باشه فالش میخونن من همین فالش خوندنشو دوست دارم :)
تایید لطفا این همه نوشتم :/

252.99.172.115
سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:31
سرباز

منی که طرفدار این خوانندم برام فرقی نداره ک ی طرفدار داشته باشه میلیون ها طرفدار
این لایکای مجازیم میبینین
فروش بلیط هارم میبینین
خب توضیح نمیدم بعدشو امیدوارم منظورمو بگیرین
بارید یکم شعور داشته باش!
من ک جایی ندیدم ممد بگه میخام از مرحوم پاشایی بخونم(همون قطعه ای ک تو کنسرت خوندن) قبل کنسرت
اگه میخاست بگه احسان و سولمازو میگفت بلیطاش خیلی بیشتر فروش میرفت ;)
بازم میگم ما بیشتر خواهان ارتقا شعوریم تا هنر بلع بارید جان شعور فهم ادب شما هم دلتون میسوخت واسه مملکت خیلی جاهای دیگه نظراتتونو ارائه میدادین ن اینجا
یا حق
:)

41.15.3.7
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:38

خدا قوت دادامحمد مهربون و دوسداشتنی!
شما همیشه واسمون یدونه این،همینه همینی که هسسسسسسسسسست

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:48

دوباره ترکووووووند ، هنرمند خوش قلب و کاربلد

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 18:22

مرسی بابت گزارش عکسا و مخصوصا فیلم عاااالی بودن

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 18:33

کنسرت های محمد همیشه عالی میشه

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 19:18

عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای محمد علیزاده و اعضای گروهشون

و تبریک برای اجرای بی نظیر در زاهدان

امیدوارم همیشه موفق باشید
با تشکر از آقای عبداللهی برای گزارش
فاطمه عضو سایت رسمی هواداران محمد علیزاده

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 20:04

محمد علیزاده خیلی خوب و محترمه ولی دقت کردین خواننده های معروف دیگه تو تهران کنسرت میذارن و شما حتی یه عکس هم نمیذارین ولی کوچکترین اتفاقات کنسرتهای علیزاده رو به روایت فیلم و تصویر قرار میدین>

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 22:15
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

خب بابا پدر کشتگی ندارن که. باید اخبار به در خواست خواننده ها باشه.
سعید عبدالهی بخاطر رفاقت با محمد بیشتر تو کنسرتای محمد حضور داره و گزارش تهیه میکنه.
و بقیه هم هستن بی انصافیه اینطوری گفتن ی ذره داداش گلم.
ایشالا همه موزیسین های کشورمون موفق سر بلند باشن

218.18.83.23
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 22:31
baharam

بس که محبوبن این بشر!!!
موسیقی ما لاااااااااااایک...چاکریم
خب ما هوادارا قند توو دلمون آب میشه اینجوری:)
آقا اصن میدونین دلیلش چیه؟
خب دادامحمد ما بی حاشیه نیست،که هست
مهربون و محترم و بااخلاق و خوش قلب نیست ،که هست
کنسرتاشونم همیشه به لطف خدا نمیترکونه،که میترکونه

"از طرف همه ی بچه های سایت رسمی محمد علیزاده"

241.190.62.241
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 11:24
علیرضا

ممنون از پاسخ دوستان عزیز
من کل کلامم اینه که از خواننده های دیگه هم گزارش بگیرن.

129.192.249.93
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 00:17

اقا علیرضا خصومت ندارن که !!!!!
خوب موقعیت جور باشه از خواننده های دیگر هم میزارن نمونش علی لهراسبی عزیز یا شهرام شکوهی عزیز‌.....
ولی خوب همونطور که دوستان گفتن سعید عبداللهی عزیز بخاطر رفاقتشون با اقای علیزاده بیشتر کنسرتای ایشون میرن.....

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 21:56

بی نظیر بی نظیر بی نظیر.‌...فوق العادس این خدای احساس ایران محمد علیزاده.....
توصیف این همه مهربانی و احساس محمد از زبان من قاصره ..... فقط میتونم بگم سرمایه ی محمد جان فقط قلب مهربونشه و این اعتقاداتش که خیلی برای ما محترمه و بس.....
سلطان استیج محمد علیزاده مثل همیشه درخشیدی ...... خدا پشت و پناهت باشه.....
یه خسته نباشید جانانه به محمد علیزاده ی عزیزمون و گروه ارکستر نازنینش.....
اقای عبداللهی از بابت فیلم و عکسهای کنسرت ممنوووووووون....

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 10:45

عالی بود
مرسی مرسی از موسیقی ما بابت این پوشش خبری
و
مرسی مرسی از محمد علیزاده با این صدای احساسی
پ.ن:گاهی اوقات سکوت بهترین جوابه برای بعضی ها

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 18:53

تشکرازموسیقی ما...فقط کاش ویدئوی یه ترک جدید رومنتشرمیکردین بارهااجرای این ترک رودیدیم...ترکهایی مثل زخم ومیشه نگام کنی وحس ارامش و...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:41

ای جان فیلم اون کوچولو چقدر با نمکه خدا حفظش کنه
کنسرتای آقای علیزاده عااالیه موفق باشن

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 03:50

مرررررررررررررررررررررررسی موسیقی ما..عاااااااااااااالی بود ولی کم بود

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 11:16

محمد علیزاده عااااااااااااااااااااااااااالیه عالی

جمعه 8 خرداد 1394 - 01:08

باسلام
اگه میشه لطف کنید ویدیو های کنسرت محلات هم بزارید...متاسفانه اجازه فیلمبرداری ندادند

جمعه 8 خرداد 1394 - 23:29

بابا این باربد رو بیخیال شین.
محمد بعد اولین کنسرتش که بهترین اجراه جشنواره فجر شد شروع کردن به تخریب هنوزم ادامه داره.
الان دست به دامان مرتضی پاشایی شدن تا محمد رو تخریب کنن.
بس کنید دیگه. یعنی واقعا چشم دیدن موفقیت یک نفر رو ندارید.؟؟؟؟؟؟
کجا مرتضی باعث شد که فروش بلیط کنسرت محمد بالا بره.؟؟؟؟؟؟
دوس داشتی ی آمار از کنسرتا قبل مرگ پاشایی میدم ببینم چقدر اطلاعاتت بالا هستش.
یا نه الان کلاس موسیقی هستی هنوز برنگشته خونه.
عجبا
موسیقی ما خواهشن تایید

شنبه 9 خرداد 1394 - 12:39
Foroogh ★219★

خوب این خیلی باورش سخته که یه خواننده که تجربه ای تو اجرا نداره میاد و اولین کنسرتش و اجراش رو در موسیقی فجر اجرا میکنه که اونم اول میشه.....این باورش برای همه سخته ولی این واقعیته که محمد علیزاده شانسی نیومده و با حرف ملت به دل ما ننشسته که با چهارتا حرف و شانسی از دل ما بره.....و این رو چه بخوان چه نخوان باید باور کنن که محمد علیزاده سلطان استیج ایرانه.....
ممنون اقا پوریا....و فایزه جان
اقای علیزاده تا تهش باهاتیم.....

170.236.165.112
شنبه 9 خرداد 1394 - 18:55
faezeh .

دوستای عزیزم خودتونو اذیت نکنین.
ما عادت کردیم به این نظرات. واسه آلبوم هم اماده ایم از الان
کلا ما هر چی میگیم میگن فالش فالش فالش.
به هر حال ما انتخاب خودمونو چند سال پیش کردیم کوتاه هم نمیام.
والسلام.

107.124.155.13
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 21:24

عالی بود موزیک ما

شنبه 3 مرداد 1394 - 04:34

چقدر نظر ..... سلام آقا من خودم طرفدارشم ولی خداییش فالش میخونه ولی بازم صداش بد نیست همین که بد نیست خودش کلیه ولی فالش خونی داره البته فالش خونی صدا ربطی به صدای خوب یا بد نداره کلا اگه یه خواننده روزی 1 ساعت تمرین با نت و پیانو داشته باشه صداش از فالشی در میاد حالا چه ابی باشی چه اندی چه کوروس چه یگانه و چه علی زاده اگه روزی 1 ساعت تمرین + قبل از کنسرت حد اقل 5 ماه تمرین داشته باشن نه پشت سر هم ولی داشته باشن فالشی از بین میره ولی ایشون انصافا فالشی داره ولی بازم صداش بد نیست من دوسش دارم همش تمرینه اصلا به من چه خخخخخ .

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 01:52
Foroogh ★219★

وای هرکی بود با نزدیک به هشتاد سانس کنسرت دیگه فالش خوندنش حل میشد ....با این اصلا به من چه ی اخرش موافقم...اصلا به شما چه؟؟؟؟
موسیقی ما تاییییید

139.125.138.157
پنجشنبه 16 دی 1395 - 02:50

محمد خان علیزاده فقط رو کاراش خوب فکر میکنه ،یعنی چی ؟
یعنی ترانه ی خوب تنظیم خوب وکلی احساس که خا دل هرکسی رو یه حالی میکنه
طبیعیه که عاشق آهنگاش میشین خب...
ولی ی چیز مهم تر اینه که
یه خواننده
چقد مهارت داره تو اجرای زنده
شخصا علیزاده رو اصلا در زنده نمیپسندم چرا؟
به حرکات چهره و صورت و دستاش و هماهنگی اینا با صداش دقت کنین
فقط مغز رو بازی میده
یه جور شعبده بازی برای کسایی که چشاشونو بستن
صددرصد کارای محمد زیباست
ولی استعداد خوانندگیشون اصلا مساعد نیست
ایشون برای اینکه احساسشو تشدید کنه صداشو از خروجی غلط میده بیرون واین کاملا مشخصه
میتونست این کارو نکنه وفالش هم نشه صداش
ولی خودش میدونسته حتما کدوم سبک وسیاق طرفدار جذب میکنه
من به ایشون تو سیاست ۲۰میدم تو اجرای زنده ۵ تو اهنگاش۱۹
این ی حقیقته و هرکی چیز دیگه ای بگه فقط خودشو گول زده
بای

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده: دوست نداشتم استیج را ترک کنم | موسیقی ما