جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار سه‌گانه «کما»؛
آلبوم «خوشبختی» با صدای «حمید عسکری» از 15 بهمن در بازار
موسیقی ما - خواننده سهگانه «کما»، آلبوم جدید خود را در فضایی جدید و متفاوت با آثار قبلی در بازار موسیقی کشور منتشر میکند.

به گزارش «موسیقی ما»، حمید عسکری که پیش از این با انتشار سه آلبوم در بازار موسیقی کشور توانسته مخاطبان زیادی را برای خود و آثارش به دست بیاورد، در جدیدترین تجربه خود آلبوم «خوشبختی» را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

«علی نیکونیا» (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه فرهنگی «آوای هنر») در این باره به «موسیقی ما» گفت: «این آلبوم با 11 قطعه و حضور چهرههایی چون شهاب اکبری، پوریا حیدری و محمد مجرلو در بخش تنظیم آثار و علی بحرینی، امید بذرافشان و زهره زمانی در بخش ترانه، از سوی موسسه «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

وی افزود: «کلیه ملودیهای این آلبوم از ساختههای خود «حمید عسکری» است و او ترانه 5 قطعه از آلبوم را نیز خودش سروده و این آلبوم حاوی یک قطعه بیکلام نیز هست.»

نکته جالب این آلبوم این است که عسکری از دو ملودی کاور عربی نیز در آلبومش استفاده کرده است.

این خواننده در گفتگویی کوتاه درباره اثر جدیدش به «موسیقی ما» گفت: «مثل روز اول شروع به کارم، انگیزه دارم. وقت و انرژی زیادی برای این اثر صرف شده و سعی کردهام که فضایی جدید را در آلبوم چهارم تجربه کنم.» عسکری تاکنون آلبومهای «کما»، «کما 2» و «کما3» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و کنسرتهای زیادی را نیز در سراسر کشور روی صحنه برده است.

این آلبوم 15 بهمنماه توسط پخش «هنر اول» به صورت همزمان در تهران و شهرستان منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:51

دیدگاه‌ها

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 13:41

امیدوارم یه البوم شنیدنی باشه
کاور عربی و بی کلام باید جالب باشه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 13:41

اميدوارم يكم تنوع ايجاد كرده باشه تو كاراش
اون3البوم قبلي كه هيچ تنوعي توش ديده نميشد

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 13:52

کسی که کلا شهرتش رو مدیونه شخصه دیگه ای هست ، هیچوقت موفق نیست و همیشه زیر سایه ی اون شخص دیگه یعنی امپراطور شادمهر عقیلی خواهد بود !
این ادم نه از شعر و ترانه سر در میاره نه از ملودی و آهنگسازی بعد جالبه که هم ترانه می سرایه هم آهنگسازی می کنه :)))
بیچاره واسه کل کل با شادمهر اومده آلبومشم بعد آهنگ رابطه ی شادمهر پخش می کنه که مثلا بگه من نترسیدم :))) باشه ایشالا که موفق باشه آقای کمای 10 :)))

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:53
aliiiii

شادمهر دیگه پیر شده ,صدای حمید از اون بهتره , چه آلبوم خواهد شد خوشبختی

91.99.134.31
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:53
raheleh otroshi

این بحثا دیگه قدیمی شده لطفا یه بحث جدید بکنید فقط بلدین اینو بگین حمید طرفدارای خودشو داره و هیچ نیازی به امپراطورتون نداره لطفا احترام بذارین هر کسی یه سلیقه ای داره

37.254.251.208
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:58
raha

دوست عزیزم اگر شما معتقد هستید که آقای عسکری از کار موسیقی سر در نمیاره و محبوبیتش را مدیون آقای عقیلی است پس چه لزومی دارد که شما مطالب مربوط به ایشون را مطالعه کنید ؟! به حد کافی مطلب و وبسایت و وبلاگ در مورد ایشون هست ، می توانید به همون وب ها مراجعه و یا مطالب مربوط به ایشون را مطالعه کنید ، من هیچکدام از حرف های شما در مورد آقای عسکری را قبول ندارم اما نظر شما برای من محترم است ، ولی شما باید بدون که هر نظری قابل احترام است و شما و هیچ فرد دیگری حق توهین به اون نظر و یا علاقه را ندارید که شما و دیگر دوستان گرامی هوادار شادمهر عزیز تشریف میاری در هر سایتی و به آقای عسکری و طرافدارانشون توهین میکنید . اگر آقای عسکری اینقدر که شما میگویید ضعیف است پس نیازی به نگرانی و نظرات کوبنده ی شما و دیگر دوستانتان نیست . با آرزوی موفقیت برای شما و هنرمند محبوبتان.

5.238.19.30
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 22:12
Atefeh

حمید انقدر عالی کار میکنه که نیازی به زیر سایه بودن کسی نداره.اگه طرفداراشو از این خواننده به دست آورده بود الان این همه طرفدار نداشت که برای اومدن آلبومش لحظه شماری کنن. این بحثا واقعا مسخره اس .به نظر من حمید از شادمهر خیلی بهتره .حداقل به عشق طرفداراش و مردمش تو کشورش موند......... در ضمن نیازی به دعای خیر شما نبود آلبوم حتما موفق میشه

2.178.99.238
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:28
محسن

برادر من حميد 10 روز بيش اعلام كرده بود 15 بهمن البوم منتشر ميشه بس حرف بي ربط نزن منتظر شادمهر بوده و اينا كاش يه روزي بشه فرهنك طرفداري تو كشورمون جا بيفته

151.234.183.205
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:30
محسن

برادر من حميد 10 روز بيش اعلام كرده بود 15 بهمن البوم منتشر ميشه بس حرف بي ربط نزن منتظر شادمهر بوده و اينا كاش يه روزي بشه فرهنك طرفداري تو كشورمون جا بيفته

151.234.183.205
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:35
*zahra

بابا بس کنید این بحث تقلید حمید از شادمهر و فک کنم این بحث خیلی قدیمیه و به هیچ نتیجه ای نرسیده جز اینکه حمید از کسی تقلید نکرده فقط کمی شباهت صدا شما رو به چالش انداخته حداقل حمید تو وطن خودشه وطن فروش نیس مث بعضیا....بعدشم شما اگه فک میکنید حمید از ترانه و آهنگسازی و ملودی سر در نمیاره سخت در اشتباهین ایشون تمام کاراشون پر از احساسه که بیشتر کار آهنگاشون رو خودشون انجام میدن فقط کمی به تکرار یرخوردن که در آلبوم جدید جبران میشه!!!!!!!!

37.137.102.50
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 16:49
Number 14

حمید یه اسطوره است تو موسیقی پاپ احتیاجی به واسطه نداره واسه شهرت همینجوری مشهوره
البته شادمهر هم دقیقا همین حالتو داره

2.183.243.148
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 17:07
شادمهر زاهد ( طرفدار شادمهر عقیلی )

درود ب شرفت !
شادمهر عقیلی تا ابد زنده خواهد ماند .
درود به شرفت که حرفت رو زدی !
با تشکر از موسیقی ما که پست های ما طرفداران شادمهر رو هم تایید میکنه !

5.200.228.104
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:54
امیر

حتما بجای اقای عسکری شادمهر میرهروسن اجرای زنده نه؟؟؟
اخه یعنی چی شهرتشو مدیون شادمهره .
این حرفا دیگه تکراریشده.
خوشبختی میترکونه
بزن اون کف قشنگر

151.245.152.116
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:31
سارا

حمید سه ساله داره واسه البوم زحمت میکشه
مردمی تر از حمید خواننده ای نمیتونی پیدا کنی.
اگه ما هوادارشیم هوادار هم چیزش هستیم
اقای عسکری خیلی وقت پیش روز انتشار البومو اطلاع داده بود
لطفا بی مورد صحبت نکنید

151.245.152.116
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:46
سعید

اینقدر به شادمهر توهین نکنید و اون رو با حمید عسکری مقایسه نکنید .
آحه شما ها که مخاطب جدی موسیقی هستید دیگه چرا؟
من خودم طرفدار محسن یگانه هم هستم ولی بدون شک شادمهر بهترین خواننده پاپ ایرانه و قابل مقایسه با حمید عسکری و محسن یگانه و هیچ خواننده دیگه ای نیست.
این رو هم از روی تعصب نگفتم ... قطعا اگه شادمهر نبود الآن تعداد خواننده های ایران از نصف الآن هم کمتر بود. بیشترشون به راهی که شادمهر تو موسیقی باز کرد مدیونن.

2.145.115.136
جمعه 18 بهمن 1392 - 00:26
سعید فلاحی

وقتی میخوان کسی رو تخریب کنن میگن مثل فلانیه, از این تقلید میکنه و ...
توجه نکنید به حرفای صد من یه غاز یه سری افراد.
اصلا شادمهر کی هست اونو به من نشون بده...
به دور از شوخی
شادمهر الان کجاست؟
یه نگاه به البوم اخرش بندازید بعد بیایید بگید شادمهر, البوم های قبل رو فاکتور میگیریم, این اسم امروزه فقط دهن پر کنه و بس.
از شادمهر بهتر تو مملکت خودمون داریم اما انقدر غرق گذشته اید که کارها و اتفاق های خوب امروز رو نمی بینید, مشکل یه سری از ماها اینه که از هر چیزی قدیمی هاش رو دوست داریم, اهنگها, خاطره ها و ...
بابا تو لحظه زندگی کنید.
در اخر یه خواهش دارم اسم سایت رو بخونید, اره درسته موسیقی ما یعنی موسیقی داخل ایران نه اون ور اب.
پس از داشته هامون لذت ببریم.

5.238.186.36
جمعه 18 بهمن 1392 - 14:49
بی سرزمین تر از باد

سعید فلاحی!
به قول یکی از دوستان، متاسفانه امثال تو فکر میکنن با قیچی کردن پر پرندگان دیگه، خودشون میتونن بهتر پرواز کنن. اما این راه مناسب اوج گرفتن نیست.
هنرمند مثل پرنده است، وقتی قفس براش کوچیک باشه پر میزنه و میره بالاتر. درحالی که خیلی از پرنده ها اصلا نمیدونن پرواز چیه و پرنده ای که زیر بارون پرواز میکنه رو تمسخر میکنن! کسانی که با پرواز در اوج اسمان غریب هستن، فرق پرواز در قفس و اسمان رو نمیدونن!
از قدیم گفتن: در شهری که آسمانش عقاب ندارد، کلاغ پادشاه میشود…

طبق استدلال تو الان هرکی شادمهر گوش میده آهنگای قدیمشو گوش میده دیگه! تازه اونم به این دلیل که مردم باهاشون خاطره دارن!! نه به خاطر زیبا و ماندگار بودنشون!!
الان کسی انتخاب گوش نمیکنه؟! تقدیر گوش نمیکنه؟! طرفدار گوش نمیکنه؟! رویای ما گوش نمیکنه؟!
در ضمن اینکه همونقدر که به کارای جدید یه هنرمند توجه میشه، به کارای قدیمیشم توجه میشه یه نقطه مثبته! نه نقطه ضعف! فکر میکنی چرا بازنشر آلبوم دهاتی انقدر بازتاب داشته! با اینکه اینکه این آلبوم واسه 15 سال پیشه!
به خودت بیا هموطن!

188.253.66.123
جمعه 18 بهمن 1392 - 14:54
بی سرزمین تر از باد

سعید فلاحی!
به قول یکی از دوستان، متاسفانه امثال تو فکر میکنن با قیچی کردن پر پرندگان دیگه، خودشون میتونن بهتر پرواز کنن. اما این راه مناسب اوج گرفتن نیست.
هنرمند مثل پرنده است، وقتی قفس براش کوچیک باشه پر میزنه و میره بالاتر. درحالی که خیلی از پرنده ها اصلا نمیدونن پرواز چیه و پرنده ای که زیر بارون پرواز میکنه رو تمسخر میکنن! کسانی که با پرواز در اوج اسمان غریب هستن، فرق پرواز در قفس و اسمان رو نمیدونن!
از قدیم گفتن: در شهری که آسمانش عقاب ندارد، کلاغ پادشاه میشود…

طبق استدلال تو الان هرکی شادمهر گوش میده آهنگای قدیمشو گوش میده دیگه! تازه اونم به این دلیل که مردم باهاشون خاطره دارن!! نه به خاطر زیبا و ماندگار بودنشون!!
الان کسی انتخاب گوش نمیکنه؟! تقدیر گوش نمیکنه؟! طرفدار گوش نمیکنه؟! رویای ما گوش نمیکنه؟!
در ضمن اینکه همونقدر که به کارای جدید یه هنرمند توجه میشه، به کارای قدیمیشم توجه میشه یه نقطه مثبته! نه نقطه ضعف! فکر میکنی چرا بازنشر آلبوم دهاتی انقدر بازتاب داشته! با اینکه اینکه این آلبوم واسه 15 سال پیشه!
به خودت بیا هموطن!

188.253.66.123
جمعه 18 بهمن 1392 - 18:53
سعید فلاحی

میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است.
من هرگز نگفتم کسی اهنگهای الانش رو گوش نمیده , شما جای من استدلال مطرح کردی و نتیجه هم گرفتی, گفتم البوم اخر چیزخاصی نداشت!
شما هم تعصبی نظر میدی چون طرفداری, اگر در دیده مجنون نشینی به غیر از خوبی لیلی نبینی.
منظور من کلی بود و اخرش گفتم از داشته هامون لذت ببریم تا کی میخواهیم حسرت نداشته ها رو بخوریم.
پهلوون زنده رو عشق است.
والسلام.

5.238.179.83
شنبه 19 بهمن 1392 - 20:15
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز تو حرفات چندتا نکته عجیب دیدم که خیلی تعجب کردم!
اول اینکه اثبات و درک این موضوع که حمید عسکری خیــــلی مدیون شادمهره اصلا تخریب نیست! چون واقعیته! فعلا زیاد رو این قضیه ریز نمیشم چون نظرم تایید نمیشه!
نکته دومی که میخوام بگم رو ده ها بار قبلا گفتم! بازم میگم! به امید اینکه این فرهنگ بینمون جا بیفته!! "اینکه چون شما از چیزی یا کسی خوشتون نمیاد دلیل نمیشه اون چیز یا اون فرد به درد نخور و بد باشه!"
شما یه لطفی کن قبل از هر نظرت یه "به نظر من" بذار که خدای نکرده تعمیم به عموم نکرده باشی!
میدونی شادمهر چرا نیست؟ شادمهر رفت تا راه برای همینایی که میگی از شادمهر بهترن باز شه!
شما اگه روزهایی رو که شادمهر تو منگنه قرار داشت رو میدیدی الان این حرف رو نمیزدی!!
شما مشکلت اینه که یه تئوری واسه خودت درست کردی و هرجوری شده میخوای آدمای دیگه رو به زور تو قالب تئوریت قرار بدی! با خودت گفتی شادمهر قدیم خیلی بهتر از شادمهر جدیده! پس آهنگای شادمهر قدیم هم خیلی بهتر از آهنگای شادمهر جدیده! پس در نتیجه کسایی که شادمهرو دوست دارن در اصل خاطره ی شادمهر قدیمو دوست دارن، نه شادمهر جدید رو! خودت رو هم در مقام یه کارشناس فرض میکنی و طبق تئوری ساختگیت نظریه میدی که شادمهر امروز فقط یه اسم دهن پر کنه و بس!
در صورتی که این رفتارت کاملا اشتباهه!
ببین بذار یه چیزی بهت بگم، مردم ما اصولا کم حافظن! یعنی اگه شادمهر یا هر خواننده ی دیگه ای کار خوب نده بیرون مردم فراموشش میکنن! به همین راحتی! پس اینکه میگی مردم دارن تو گذشته زندگی میکنن و تو لحظه نیستن حداقل در مورد ماها صدق نمیکنه. اگه خواستی واست مثال هم میزنم.
من نمیدونم ماها چرا انقدر طلبکارانه با بقیه برخورد میکنیم! همونقد که من و تو از این وطن سهم داریم، بقیه ایرانیا هم سهم دارن! چون یکی مجبور به کوچ شده دلیل نمیشه ایرانی ندونیمش! واقعا بابت اون حرفت متاسفم! موسیقی اینور آب و اونور آب نداریم! یه جوری میگی انگار اونایی که اونورن شاخ دارن! یا مثلا خارجی میخونن!
نمیدونم شما چرا انقد (صفر و یکی) یا (سفید و سیاهی) رفتار میکنی؟!
چرا شما فکر میکنی هرکی شادمهر یا د یا ا رو دوست داشته باشه پس حتما از خواجه امیری یا حمید عسکری بدش میاد؟! یا برعکس! نمردیم و معنی پهلوون زنده و مرده رو هم فهمیدیم!!!
در ضمن من نه طرفدار کسی ام، نه مخالف کسی!
من کسی رو قبول دارم و ازش دفاع میکنم که موسیقی بهش مدیون باشه! نه کسی که خودش به موسیقی مدیونه!

188.253.66.123
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 21:26
سعید فلاحی

بی سرزمین تر از باد
من شخصا از اون افرادی هستم که شادمهر رو دوست دارم . حتی کلیپ های تصویری داخلیش رو هم دارم.
وقتی نظری اینجا ثبت میشه شخصیه نه عمومی پس نیازی به گفتن نداره که بگم از نظر من!
متاسفم که واسه خودت از منظر من استدلال مطرح میکنی و پیوست اون میگی شما تئوری ای داری که ...
کجا گفتم اهنگهای قدیمیش از جدیدش بهتره گفتم البوم اخرش چنگی به دل نزد.
میگم موسیقی ما, اگر موسیقی اون ور ابی ها بود اسم کاملشون مینوشتی, نمینوشتی دال و الف.
در ادامه بازهم جای من فکر کردی و نظر دادی که ازاون وری ها بدم میاد و...
بحث من کلی هست نه فقط حمید عسکری. چون بارها دیدم میگن مجسن یگانه از فلانی چاووشی از فلانی و ...
دیگه جایز نمیدونم با شما این بحث رو ادامه بدم چون ما دو نفر با دو دیدگاه مخالفیم.

5.238.166.212
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 03:24
بی سرزمین تر از باد

اول اینکه ممنونم ازت که اهمیت میدی و بحث رو پیگیری میکنی.
شما درست میگی، من به حسن نیت شما آگاهم اما برای جلوگیری از به وجود اومدن سوءتفاهم اگه یه "به نظر من" بذاری بهتره! ضرری که به نظرت نمیزنه ! میزنه؟

"انقدر غرق گذشته اید که کارها و اتفاق های خوب امروز رو نمی بینید, مشکل یه سری از ماها اینه که از هر چیزی قدیمی هاش رو دوست داریم, اهنگها, خاطره ها و ...
بابا تو لحظه زندگی کنید."
میشه منظورت رو از این حرفا واضح و مشخص بگی؟ من که هرچی گفتم تو گفتی: "از منظر من استدلال مطرح کردی"!!

تو چندجا روی این موضوع تاکید کردی که بیاید از داشته هامون لذت ببریم! حسرت نداشته هامونو نخوریم! پهلوون زنده رو عشق است!
پس طبق استدلال شما مثلا چی چی مانکن مال ما یا جزو داشته هامون یا جزو پهلوونای زندمون حساب میشه ولی "دا" نه! چرا؟ واضحه! چون جناب مانکن تو ایران تشریف دارن ولی "دا" نه!
یه نکته دیگه! جفتمون اسم شادمهر رو کامل اوردیم! مگه نگفتی اونور آبیا مال ما نیستن و اگه بودن اسمشون کامل نوشته میشد؟! پس چرا اسم شادمهر کامله؟! پس یعنی الان شادمهر مال ما حساب میشه؟! یا موسیقی ما مال اونا حساب میشه؟!
بهت پیشنهاد میکنم تو استدلالت تجدید نظر کنی دوست عزیز! چون این قضیه هیچ ربطی به داخلی یا خارجی بودن نداره! تنها نکته ی مهم، مجاز و غیرمجاز بودنه! که اینم ربطی نداره که داخل باشی یا خارج! مجاز که نباشی اسمت به صورت الف ب پ ت .... میاد! حالا میخوای خارجی باشی یا داخلی! هیچ فرقی نمیکنه . . .

این قید و بندهای اینوری و اونوری رو بریز دور. از آهنگی که میپسندیش لذت ببر.
ایـــنـــوری اونـــوری مـــال مـــیـــز پـــیـــنـــگ پـــونـــگه نـــه مـــوســـیـــقـــی . . .

188.253.68.169
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 13:55

صداشو دوس ندارم ،.اون اهنگ فرشته كه معروف شدم ورداشته بود ملودي و ريتم اهنگ دنيا ديگه مثل تو نداره بنيامين رو استفاده كرده بود،،،اميدوارم اين البوم بهتر باشه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:53
aliiiii

دوس نداری مجبور نیستی گوش بدی

91.99.134.31
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:07
raha

دوست عزیز لطفا شما یک مطالعه ی دقیق در مورد این موضوع بکنید ، اولا آهنگ فرشته تنظیمش با ترانه ی خاطره های آقای بهادری یکی بود چون تنظیم کننده ی هر دو آقای وارسته بود واگر هم ضعفی در کار بوده از آقای وارسته بوده نه حمید عزیز ، دوما آهنگ فرشته یکی از کار های معروف آقای عسکری بود که اگر شما معروف شدن این آهنگ را به حساب شباهتش با ترانه ی خاطره ها میگذاری باید بگویم که آقای عسکری کار های معروف زیادی دارد که هیچکدام هیچ شباهتی به هیچ ترانه ای ندارند ، و در آخر هم عزیزم سلیقه ها متفاوت میباشد و ما باید به سلیقه های هم احترام بگذاریم اگر صدای حمید عزیز را دوست ندارید اجباری در شنیدنش نیست.

5.238.19.30
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:17
مهراد

عزیزم مجبور نیستی گوش بدی کسی مجبورت نکرده
دوست نداری بیخود گوش میدی

2.146.38.68
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 14:10

موسیقی ما خواهشا تیزر آلبوم سعید مدرس رو پخش کنید.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:32
امیر

نظر شما چه ربطی به این پست داره اخه؟؟؟؟؟؟

151.245.152.116
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 14:11

انشالله آلبوم خوبی باشه...

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 14:28

با آرزوی موفقیت برای این خواننده خوب کشورمون.
من ازش خوشم میاد.بعضی از کاراش واقعا خیلی به دل میشینن.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:00
بابک

شما باریک داری......
خوشبختی میترکونه اینو بهت قول میدم

151.245.152.116
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 14:32

اقای اعتماد چرا چنگی به دل نزنه
کلی وقت روش صرف شده
قطعات خوشبختی و بزن بارون و هوای گریه که ما شنیدیم برای موفقیت البوم کافیه چه برسه به قطعات دیگه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 14:38

اینو دیدین؟؟
http://www.musicema.com/node/191584

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:02
علی رجبی

بله اتفاق عجیبی نیست این آلبوم توسط شرکت ایرانگام باز نشر شده.

72.14.182.73
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:02

چرا بعضی ها هنوز البوم نیومده قضاوت میکنند،حمید عسکری شخصیت کمی در موسیقی ایران نیست.یادتون نره اولین البومش چه غوغایی به پا کرد مطمئن باشید با این البومش دوباره به بهترین مبدل میشه...

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:06

من به جرات میتونم بگم...اگه چرت و پرت ینویسم.......از شعرای حمید عسگری قشنگ تره
آلبومی که فقط ملودی محور باشه، هیچوقت نمیمونه
شادمهر کجا....حمید عسگری کجا
کسایی که نشستن شادمهر افت کنه....بازم بشینن......چون تا ابد باید بشینن
حمید عسگری شروع نشده بود....الانم تموم شده
خیالتون راحت
با اون شعراش...متاسفم برای کسایی که همچین متن های ضعیفی رو میپسندن

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:25
raha

عزیزم دوست گرامی ما نه منتظریم که شادمهر عقیلی عزیز افت کنه نه با ایشون کار داریم و تنها آرزوی موفقیت برای ایشون داریم ، شما هم اگر فکر می کنید که تکست های حمید ضعیفه و میتوانید بهتر عمل کنید پس چرا اقدام به ترانه سرایی نمی کنید و برای هنرمند عزیز آقای عقیلی کار نمی نویسید ؟؟؟؟
در ضمن اگر حمید عسکری یک مسئله ی تمام شده است پس چرا شما هوادارای آقای عقیلی اینقدر برایش حرص میزنید و قصد کوبیدن حمید عزیز را دارید در صورتی که اگر در نظر شما شادمهر عزیز اینقدر محبوب است پس چه نیازی به تخریب چهره های دیگر از سوی هوادارانش دارد .
و در آخر شما و دیگر دوستانتان باید بدانید که این حرکات شما جز خراب کردن چهره ی شادمهر عزیز ثمری ندارد .

5.238.19.30
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:06
حنانه

شما حق نداری به سلیقه ی بقیه توهین کنی.دوست نداری گوش نده.بهتره برای خودت متاسف باشی که بلد نیستی با ادب نظر بدی.

2.182.30.51
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 11:10
محمدجواد قریب نژاد

دوست عزیز یه ترانه خوب همیشه نباید کلمات سخت و ثقیل داشته باشه.
یا موضوع خیلی خاصی داشته باشه.
بعضی وقتا سادگیه یه کاره که زیباش میکنه.
در ضمن شما باید سبک خوندن و صدای خواننده رو هم در نظر بگیری.
مثلا شعرای خیلی متفاوت و سنگین زیاد به حمید عسکری یا مازیار فلاحی نمیاد.

2.190.147.128
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:17
raheleh otroshi

اوهو شما چه اعتماد به نفسی داری عزیزم شادمهر و حمید جفتشون عالین

37.254.222.135
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:58
ستاره

شما اگه مشکل داری با این موضوع نیااینجا اهنگارو گوش نده.....
مطالب و وبسایتای زیادی درمورد اقای عقیلی هست که منتظرشماست.برو اونا رو مطالعه کن اینقد خودتو عذاب نده......
ما هم صدای اقای عقیلی رو دوست داریم ولی هیچوقت توهین نکردیم به ایشون
هر کسی سلیقه ای داره...

151.245.152.116
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:35
حسام

حتما شادمهر متن اهنگاش خیلی خوبه
واقعا متاسفم
سلطان موسقی پاپ ایران
حمید عسکری

151.245.152.116
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:07

امیدوارم البوم خوبی باشه... پس البوم فرزاد فرزین چی شد؟؟ کی میاد؟! مردیم از انتظار... هعـــــــــی :(

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:58
علی رجبی

آلبوم آقای فرزاد فرزین 20 بهمن ماه در سراسر کشور منتشر میشه.

72.14.182.73
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:28

کما 1
کما2
کما3
و حالا خوشبختی در انتظار ماست تا به کما نرفته البوم خوشبختی رو بخرید
خوشبختی یعنی این که تو دس تو دست من بزاری ............دنیا را با تو میخوام خوشبختی حمید عسکری

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:34

من آهنگای آرومشو دوست دارم.
امیدوارم فضای این آلبوم بیشتر آروم باشه.

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:43

خوشبختی انفجار موسیقی پاپ ایران , کسانی که میگن این آلبوم موفق نخواهد بود , نیازی نیست گوش بدن به آلبوم

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:48

نمی دونم چرا اینجا از حمید عسکری مطلب میزارن این طرفدارای شادمهر میان وسط؟!!
بس کنید لطفا!

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:51

هنوز آلبوم رو نشنیده میان اینجا رو به گند می کشن , هنوز آلبوم منتشر نشده که بخواین نظر بدین

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:55

سلطان موسیقی پاپ حمید عسکری
بیصبرانه منتظر البوم زیباتون هستیبم
قطعا مث البوم های قبلی موفق خواهد بود
مخصوصا اهنگ بزن بارون که خیلی خیلی زیباست

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:57

بزن اون کف قشنگرو واسه اقا حمید گل
میترکونیییییییییییییییییییییی مثل همیشه
منتظرتیم داداش

min
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:58

بس کنید دیگه این جمله ی کلیشه ای تقلید رو... حمید عسکری یکی از ستاره های بزرگ موسیقی پاپ هستش...ایندر خودش توی کارهاش حرفه ای هست و واسه دیگران کار تولید کرده که که نیاز نیست بخواد از کسی تقلید کنه...ایشون اینقدر طرفدار پروپا قرس داره که وقتی میره امریکا سالن8000نفری آمریکا برای دیدن کنسرتاش کمپلت پر میشه...از جمله معدود خواننده هایی هستش که امریکا.کانادا دوبی .مالزی و...کنسرت برگزار کرده...چند مدت دیگه هم تور کنسرتای اروپاش برگزار میشه برگزار میشه...ایشون اگه کارهاش خوب نبود پس چرا انقدر از کنسرتاش استقبال میشه...یه ترک قسمت آلبوم کما1 حمید عسکری می ارزه به کل آلبوم بعضی از خواننده ها...انشالله با آلبوم خوشبختی باز هم خواهد ترکوند

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:01

تنها دوروز به انتشار البوم خوشبختی مونده
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میترکونی اقا حمید مثل همیشه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:04

داداش حمید بدو بیا که دق کردیم بس که انتظار کشیدیم .......تا کی شنیدن اهنگای تکراری
پیش به سوی خوشبختی

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:05

قطعا آلبوم خوبی خواهد بود.
از دوستان خواهش میکنم پیش داوری رو بگذارن کنار و اول صبر کنن آلبوم منتشر شه بعد تخریب کنن.

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:11

بلاخره بعد این همه انتظار البوم داره
شک ندارم ک این البوم هم مثل البوم های قبلی بی نظیره
حمید جان خشته نباشی
ثانیه شماری میکنم واسه گوش دادن اهنگای جدید

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:11

من نمیدونم چرا هر وقت ی خبر از حمید عسکری میزارن هواداران اقای شادمهر عقیلی میان اظهار نظر میکنن.ببین خانم یا اقایی که میای مینویسی عسکری شهرتش به خاطر شادمهره.......حتما به جای حمید عسکری شادمهر میره رو سن اجرا میکنه نه؟؟؟بخدا ماهم صدای اقای عقیلی رو دوست داریم هیچوقت هم قسد تخریبشونو نداشیم. ی چیزی بگین درست باشه شما اجرای حمید عسکری رو دیدی که این حرفارو میزنی؟؟؟

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:51

مطمئنم البوم میترکونه

nim
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 17:11

این کامنتای بعضی از دوستان که میان اینجا حمید رو تخریب می کنند و هنوز آلبوم منتشر نشده دارن ادعا می کنند که آلبوم ضعیفیه نشون از حسادت و بخل ورزی اوناست...بعضی ها نمی دونم خودشون رو به خواب زدن یا واقعا خوابن...همین که اومدین و واکنش نشون دادین و از آلبومی که هنوز منتشر نشده بد میگین...این یعنی اینکه حمید کارش درسته و بعضی ها چشم دیدن موفقیتش رو ندارن...دوستان به این چند تا ترول توجه نکنین...اینا چند نفر به ظاهر طرفدار محسن چاوشی هستن که فکر میکنن با تخریب یه خواننده میتونن جایگاه خواننده خودشون رو بالا ببرن.دوستان دوستان اینا رو زیاد جدیشون نگیرید .اینا توی همه ی پستا میان و همه ی خواننده ها رو میکوبن و فقط مختص حمید عسکری نیست...البته محسن چاوشی جایگاهش برتر از این حرفهاست و ایشون خواننده ی بسیار با اخلاق و حرفه ای هستن و نیازی به این طرفدار نماها ندارن که میان بقیه ی خواننده ها رو تخریب می کنن...انشالله به زودی آلبوم خوشبختی منتشر میشه و میترکونه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:14
قیماخ

ببخشید من اینجا اثری از تخریب هوادارای چاوشی نمیبینم... شما چشم بصیرت دارین؟؟

151.247.67.115
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:27
danesh jamshidi

قیماخ جان فک کنم علاوه بر چشم بصیرت قدرت پیشبینی رخداد های اینده رو هم دارن ایشون!

5.238.20.44
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:43
جواد

یعنی بی انصافی تا این حد...تو کل کامنت های این پیج حتی یه کامنت ازز طرفدارای چاوشی ندیدم...چه برسه کامنت تخریبی....عزیز من چرا شور حسینی برمیداری؟؟؟!!! جایگاه چاوشی رو بالا ببریم؟؟؟!!! اونم با تخریب دیگران؟؟؟!!! حواست هست داری درباره چه شخصیتی اینجوری افاذه فضل میکنی؟؟؟ حواست باشه عزیزمن...چاوشی اگه محبوبترین خواننده ایران نباشه حداقل جز 3خواننده محبوب پاپ ایرانه...بهتره درباره محبوب های کشورمون و طرفداراشون اینجوری قضاوت نکنیم..
در ضمن پیشاپیش انتشار آلبو م حمید عسکری رو که یه بار مصاحبه ای از ایشونو دیدم که گفته بود خواننده ی مورد علاقش تو ایران فریدون و چاوشیه رو به همه ی طرفدارای حمید عسکری عزیز تبریک میگم...

91.99.211.110
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:42

عالی.. شک نکنید بهترین البوم سال خواهد شد.ما بی صبرانه منتظریم استاد عسکری.

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:53

وااااااااااااااااااااااای خدای من.
بی صبرانه منتظر آلبومم.مطمئنم میترکونه.
خوشبختی یعنی اینکه خواننده مورد علاقت حمید عسکری باشه.
اینا که میان نطز میدن و حسودیشون میشه واسه اینه که طرفدارای حمید عسکری چند برابر خواننده ی محبوبشونه.حسودیشون میشه. شاه صدای ایران حمید عسکری

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:56

امیدوارم آلبوم خوشبختی بدرخشه...

موسیقی ما لطفا یه مصاحبه با پدیده موسیقی ایران سامان جلیلی انجام بدید، تا چند وقت دیگه اولین آلبوم مجازش میاد ولی ما که طرفدارشیم هیچ مطلبی تو این سایت ازش نمیبینیم.

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:13

تبریک میگم به هوادارانشون اما بهم حق بدین با عوامل سازنده ای که این آلبوم داره امیدی بهش نداشته باشم!!

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:12
مینا

نکنه شما علم غیب داری که پیش گویی میکنی
دوست عزیزاول گوش بده بعد بیا اظهارنظر کن

151.245.152.116
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:15

دنیای موسیقی خودشو اماده کنه طوفانی در راه هست .بدون شک این البوم رکورد فروش کما 1 رو هم می شکنه .خوشبختی یعنی اینکه .....
هوادارای محترم اقای عقیلی . خسته نشدید از گفتن این حرفها ؟!!!! اخه دلیلتون برای این حرفها چیه ؟ حمید عزیز خودش انقدر نبوغ و هنر داره که نیاز به تقلید از هیچ کسی نداره ...

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:19

من از طرف خودم و دوستام و خانوادم از حمید عسکری تشکر میکنم به خاطر زحماتش
همه کاراشو از صمیم قلب دوست دارم اولین خواننده ای که دوسش دارم حمید عسکری عزیزه
انشا الله که همه جا موفق باشه
ما دوسش داریم واسه همیشه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:22

این آلبوم می تونه شروع دوباره ای برای حمید عسکری باشه خصوصا قطعات بزن بارون و هوای گریه و کافه می گن عالیه ...

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:30

بعد این همه انتظار اگه البوم خوبی نباشه اخر حالگیریه،سه البوم قبلی که عالی بودن

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:50

یه سوال واسم یش اومده:
شرکت هنر اول معمولا قبل از انتشار آلبوم ها نشست خبری هم برگزار میکنه.
آیا واسه این آلبوم هم این کار انجام میشه؟

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:01

به نظرم آلبوم خوبی می تونه باشه. اما تو توضیحات آلبوم که بالا اومده بود اسمی از میلاد ترابی عزیز نیاورده بود. به نظر من حمید عسکری 80 درصد محبوبیت و موفقیت خودش رو به میلاد ترابی مدیونه؛ چون تو سه تا آلبوم کما بیشتر ترکارو میلاد تنظیم کرده بود و اتفاقن قشنگ ترین آهنگا هم همونا بود. خیلی بعید به نظر میرسه که میلاد در این آلبوم با حمید عسکری همکاری نکرده باشه. میلاد ترابی اسطوره تنظیم و آهنگسازی ایرانه. اون نشون داد تو خوانندگی هم یه سوپر استاره. همون یه آلبوم ضربدر 2 که پارسال داد واسه 10 سال بسته و هیچ آلبومی حداقل تو تنظیم و ملودی به اون آلبوم نمیرسه و هیچ آهنگ تینیجری هم به آلبوم میلاد نمیرسه. امیدوارم میلاد ترابی عزیز با امین حبیبی و علی اصحابی هم همکاری داشته باشه.هر خواننده ای که کارش رو با میلاد ترابی آغاز کرد بدون شک محبوبیت زیادی بدست آورد و به موفقیت های زیادی رسید که باید مدیون میلاد ترابی باشه. از جمله حمید عسکری، محمد علیزاده و شهرام شکوهی. به امید سربلندی همه ی خواننده های ایرانی.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:05
mahdi j

در آلبوم کما2 اصلا میلاد ترابی حضور نداشت و تنظیم کنندگان آلبوم نیما وارسته و بهنام صفوی بودن.

2.181.37.34
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:12

واقعا خوشحالم که آلبوم دو روز دیگه منتشر می شه.و متاسفم واسه کسایی که به جای نظر دادن قبل از انتشار آلبوم پیش داوری می کنن و الکی حرف می زنن.حمید عسکری موفقیتشو مدیون هیچکس نیست جز خدا.همین...!

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:12

من منتظرم.رضا یزدانی داد ببینیم این آقا حمید میتونه یه کاری کنه.که ما دوباره به آهنگاش علاقمند بشیم یا نه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:26

درود....
لطفا خبری از آلبوم جدید فریدون بذارید.
قرار بود که این ماه منتشر بشه ولی هیچ خبری نیست...

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:53

نظر شماها اصلا مهم نیست دوستان
مهم اینه ما حمیدو دوس داریم و همیشه همراش میمونیم
دیدید ک البوم با کلی تاخیری منتشر داره میشه اما ذره ای از اعتمادو احساس و عشق
ما هوادارا نسبت بهش کم نشده
حمید با خودتم:خودت میدونی چقد انتظار کشیدیم هردومون تا البوم منتشر شه
من به عنوان هوادار شما به عنوان خواننده پس این یعنی................
دوست داریم خدای موسیقی ایران

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:55

نظر شماها اصلا مهم نیست دوستان
مهم اینه ما حمیدو دوس داریم و همیشه همراش میمونیم
دیدید ک البوم با کلی تاخیری منتشر داره میشه اما ذره ای از اعتمادو احساس و عشق
ما هوادارا نسبت بهش کم نشده
حمید با خودتم:خودت میدونی چقد انتظار کشیدیم هردومون تا البوم منتشر شه
من به عنوان هوادار شما به عنوان خواننده پس این یعنی................
دوست داریم خدای موسیقی ایران

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 22:04

همه پیش به سوی خوشبختییییییییییییییییییییی چه آلبومی بشههههههههههههه
بهنرین آلبوم سال خوشبختی حمید عسکری

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:13

از طرف عضو کوچکی ازهواداران فرزاد فرزین برای حمید عسگری آرزوی موفقیت دارم

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:06
mahdi j

مرسی دوست عزیز.
ما هم برای آقای فرزین و آلبوم شخصی آرزوی موفقیت میکنیم.

2.181.37.34
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:14

حمید یه دونه ست، هر کی دوس نداره گوش نده

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:26

خوشم میاد این خوانندهامون برای انتشار آلبوماشون جون آدمو بالا میارن تا آلبومشونو منتشر کنن بعدش آلبوم نمیدن نمیدن وقتیم آلبوم میدن همه پشت سر هم آلبوم میدن واقعا مسخرست.

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:31

E L E N
از طرف سیل هواداران محسن چاوشی ، تبریک ویژه خدمت همه دوستداران حمید عسگری عزیز ....
حمید عسگری از معدود هنرمندای بی حاشیه کشورمونه...کارش رو خیلی خوب بلده...نبوغ بالایی داره واز همه مهمتر فوق العاده بی ادعاست...واقع دوسش دارم وهمیشه از موسیقی و صدای آرامبخشش لذت بردم وبی صبرانه منتظر انتشار آلبوم خوشبختی هستم....
در ضمن اونایی که میان وحمید عسگری رو با شادمهر مقایسه میکنن باید بدونن هر هنرمندی جایگاه خاص خودش رو داره...من خودم همیشه عاشق صدا وموسیقی شادمهر بودم وهستم...چه وقتی تو ایران بود..وچه حالا که اون وره...
حمید عسگری هم درسته صداش شباهت زیادی به شادمهر داره اما همیشه از نبوغ واستعداد بالایی برخوردار بوده وتونسته خیلی از قطعات هیت رو تو این سالها برامون رقم بزنه...
خواهش میکنم انقدر هنرمندای خوب کشورمون رو باهم مقایسه نکنید...هر هنرمندی مخاطبین خودش رو داره...

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:08
mahdi j

ممنون دوست عزیز
برای محسن چاوشی عزیز هم آرزوی موفقیت داریم.

2.181.37.34
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:38

تا دو روز دیگه خوشبخت می شیم هوراااااااااااااااااااااااااا

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:42

من از طرفدارای وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی م .
من از همه خواهش میکنم از نقد کورکورانه دست بردارند. باید فبول کرد که حمید عسکری فوق العادست.
ما طرفدارا باید سعی کنیم مافیا رو از موسیقی خارج کنیم نه به تشدید اونا دامن بزنیم.
ما هم بیصبرانه منتظر آلبوم وسعت صدای ایرانیم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:09
mahdi j

برای شما و همه ی هوادارای فهیم علی عبدالمالکی عزیز آرزوی موفقیت میکنیم.

2.181.37.34
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:41
......

افریییییییییییییییییییییییییین

151.245.152.116
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:51

به تمام هوادارای حمید عسگری بابت انتشار این آلبومش تبریک میگم

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:10
mahdi j

ممنون دوست عزبرای شما و علی اصحابی عزیز آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

2.181.37.34
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 17:29
raha

متشکر از شما دوست عزیز و عزیزای دیگر که هوادار حمید نیستند ولی به خودشون و به سلیقه ی ما احترام میگذارند ، میان اینجا تبریک میگن و اگر هم انتقادی هست( سازتده ) و با لحنی مودبانه بیان میکنند که به کسی توهین نشه . آرزوی موفقیت برای شما ، دوستان عزیز دیگر ، همه ی هنرمندان ایرانی .

5.238.8.113
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 00:47

امیدوارم موفق باشن.تبریک میگم به همه هوادارنشون.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 08:12

حمید عسکری خوبه .محسن یگانه خوبه.مرتضی پاشایی خوبه.مهدی احمد وند خوبه.سامان جلیلی خوبه.بابک جهانبخش خوبه.محمد علیزاده خوبه.ولی فرزاد فرزین رو نمیشه با اینا مقایسه کرد. فرزاد تمام نشدنیه .امیدوارم فرزاد فرزینمون همیشه بتونه برامون بخونه.ما همه منتظر آلبوم شخصی فرزاد فرزین هستیم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 16:02
امیرحسین فخری

الان این چه ربطی داشت به حمید عسکری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حداقل اگه میخای از خواننده مورد علاقه خودتم طرفداری کنی و صحبت کنی لا اقل اولش یه چیزی در مورد حمید عسکری بگو بعد هر چی خواستی بگو. از همه دوستان خواهش می کنم الکی تو صفحه ی کس دیگه کامنت بی جا نذارید.

79.127.119.130
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:43
امیر

اره ولی یخرده دماغه موقع اجرا انگار داره چکار میکنه که قیافه میگیره خواننده باید مردمی باشه
مثل
.
.
.
.
استار موسیقی ایران حمید عسکری

151.245.152.116
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 08:18

ایولللل. چه البومایی تو راهه

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 10:38

فک کنم هواداران شادمهر الان با این کامنتا متوجه خیلی از چیزها شدن!!!!!!!
الن جون از شماهم ممنون بابت این نظر منصفانتون
فک کنم قلب هواداران حمید عسکری بدجور به طپش اقتاده
چیزی به انتشار نمونده

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 11:23

اگه البوم15بهمن منتشرشدمن اسمموعوض میکنم،اصلامعلوم نیست این ادم چندچندباخودش اینقدمعطل کرده هواداراشومتاسفم براش

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:34
محمد

البوم صبح 15بهمن اومد حالا اسمتو جي ميزاري؟

2.182.147.183
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 11:37

با عرض سلام .......خوشبختی شاهکارحمید عسکری خواهد بود.واقعا بی صبرانه منتظر البومشم.ای کاش توتبریزم کنسرت بذاره::::::

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:07

کاوره واقعا بده نمیدونم با چه طرز فکری این کارو کردن از عسکری بعید بود

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:20

لطفا خبری هم از البوم فریدون آسرایی بزارید

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:29

من همیشه از کارای حمید عسکری لذت بردم!امیدوارم که این البومشون مثل البوم اولشون کولاک کنه !این بحث ها در رابطه باشباهت عسکری با شادمهرهم بیخوده چون هیچ شباهتی با استاد نداره !همه خواننده های داخل دوست دارن مثل استاد باشن پس فقط حمید عسکری نیست!استاد ستاره ای تکرار نشدنیه!!!

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:33

من تمام آهنگ هاي حميد عسكري را 100 ها بار گوش دادم و يكي از طرفداران پر و پا قرصشم. . .
من بيشتر از صدا و ترانه سراي حميد شيفته اخلاق ،منش و تواضع حميد عسكري هستم چيزي كه اين روز ها كمتر خواننده اي ازش برخورداره به نظرم ايشون يك شخص بسيار قابل احترام و قابل ستايشي هستن.
بهشون خسته نباشي ميگم براي آلبوم جديدشون و مطمئنم اين اثر يكي از موفق ترين كار موسيقي كشور و همه رو غافل گير خواهد كرد

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 12:38

حمید ازبهترینای موسیقی کشورمونه
دوستان نظر همه ی شما محترمه تا وقتی که بدون غرض ورزی باشه/حمید شهرتش رو به خاطر کس دیگه ای به دست نیاورده به دلیل همت وتلاش خودش بوده
بی صبرانه منتظر خوشبختی هستیم

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 13:28

خوشبختی آلبومی هست که روش 3سال کار شده.بدون شک بهترین اثر پاپ خواهد بود اینو بهتون قول میدم.حمید عسکری در راس خوانندگانی است که به نظر هوادارانش احترام میگذارد.
حمید ما همیشه کنارتیم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:17

سلام دوستان مطمئناآلبوم خوشبختی بهترین میشه.درضمن میلادترابی هم توآلبوم هست مثل کوشان حدادوشهاب اکبری.واقعابهترین تنظیم کننده هاهستن بی شک بهترین میشه.ترک بزن بارون که فوق العاده بود.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:35

امیدوارم بعد از کلی تاخیر البوم خوبی باشه.البته در تنظیم فقط شهاب اکبری خوبه.فقط امیدوارم ملودی تکراری نداشته باشه.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:42

هر کسی سلیقه خودش رو داره و قابل احترامه .من خودم طرفدار اقا عسکریم -یکی طرفدار شادمهر -یکی طرفدار چاوشی -یکی یگانه.هر کس بسته به سلیقش به اهنگ خاصی گوش میده.مثلا خیلیا به اهنگ اقای شکوهی گوش میدن ولی من اصلا خوشم نمیاد.اقای عقیلی هم استاد بزرگیه نباید بهش توهین بشه.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:18

انشاا... آلبوم موفق میشه.در ضمن خیلی مسخره ست که همه موفقیت حمیدعسگری رو به شادمهر می بندند.
خود شادمهر هم از بعضی از آهنگای خارجی تقلید میکنه.فردا آلبوم میاد ، امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون آقای عسگری باشیم***********

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:20

ینی فردا همه ی ایران خوشبخت میشن؟
صبرم تموم شده واسه شنیدن آلبوم.
قطعه ی بزن بارون فوق العادس.تو کنسرت اجرا شد و ترکوند.
سلطان پاپ ایران منتظر آلبومتییییییییییم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:15
همگی با صدای بلند

پیش به سوی خوششششبختی
با صدای تک ستاره موسیقی پاپ ایران
حمیییید عسسسسکری

151.245.152.116
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:23

واااای مرسسی مرسسی زیاددد حمید عسکری عزیز گل و دوست داشتنی تک...بالاخره انتظار ها به پایان میرسه و خوشبخت میشیم...مطمینم عالیه و جهان رو زیرو رو میشه با این البومم...دوستون دارممم زیاد... بهترینین....مرسی مرسی زیاددد خیلی خدشحالممم وای خدااا...عالیه...خوشبختی یعنی حمید عسکری عزیز...خوشبختی یعنی یعنی البوم و موفقیت شما...وای عالیه بیصبرانه منتطر خوشبختی و کنسرت30بهمنممم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:44

مصیبت وارده به هنرمند ارزنده کشور جنای آقای "شادمهر عقیلی" رو به ایشون تسلیت میگم و از خداوند برای ایشون صبر مسلئت دارم.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:13
مریم

بزن اون کففففففففففف قششششششششششششششنگر

151.245.152.116
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:44

سلام.چرا با هم دعوا میکنین!!!!خب هر کس یه سلیقه ای داره...باید به هم احترام بذارید من حمید عزیز و شادمهر جان رو یه اندازه دوست دارم....چون هر دو موفق هستن .واینکه باید قوه تشخیصتون رو ببرید بالا چون صدا و سبک حمید با شادمهر فرق داره و فقط صداهاشون کمی شباهت دارن و حمید جان که گناه نکرده صداش شبیه یه نفر دیگه است .خیلی ادما هستن که صداشون شبیه همه ...پس دیگه بقیه حق ندارن خواننده بشن!!!!!!بعدشم حمید عسگری خیلی ترانه های خوبی میگه چرا الکی میخواید تخریبش کنید .به نظر من این خیلی هنر میخواد که هم آهنگساز باشی هم خواننده هم ترانه سرا....شما فقط حسودی میکنید که کسی انقد موفقه...اصلا چه نیازی به مقایسه هست همه شادمهر رو میشناسن کسی که بلده19 تا ساز بزنه و تنها ایرانی که تو کالج موسیقی کانادا پذیرفته شده و صداش هم که محشره نیازی به طرفدارای بی ادبی نداره که به حمید عزیز توهین کنن.پس احترام هر دو استاد بزرگوار رو نگه دارید اینا سرمایه مملکتمونن.من از روزی که آهنگ رابطه شادمهر اومده مدام دارم گوش میدم امیدوارم فردا هم که آلبوم حمید اومد اونم همینجوری گوش بدم بزن بارون و هوای گریه اش که تو کنسرت خونده بود قشنگ بودانشالله انقد آلبومش بفروشه تا بعضیا از حسودی بترکن.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:52

پارسال صحبت هایی شده بود که امیر ارجینی تو این البوم ترانه داره....شایعه بود؟؟؟؟

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 16:27

تبریک ...
منتظر البوم پاروی بی قایق باشید ...

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:52
saeed1111

منتظر البوم پاروی بی قایق نیستیم , فقط منتظر خوشبختی هستیم

91.99.243.7
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:48
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 18:07

دوستان مقایسه ی حمید با شادمهر اصلا کار درستی نیس واینکه بگین حمید از شادمهر داره تقلید می کنه به نظر من اصلا حرف درستی نیست، شاید اون اوایل جنس کارای حمید کمی شبیه کارای شادمهر بود ولی به نظر من که الآن این مسئله اصلا تو آهنگ های این دو دیده نمیشه و کاراشون کاملا با هم فرق کرده. سه آلبوم قبلی حمید هم خوب بود و مطمئنم با حضور دوباره ی میلاد ترابی و کوشان و نیما وارسته این آلبوم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 18:50

ما شادمهريا نياز به تخريب كسي واسه نشون دادن شادمهر نيستيم
چون شادمهر بهترين بوده هست وخواهد ماند وهميشه موفق بوده
اهنگ رابطه هم كه همه جا ركورد شكونده
اما مطمئنم البوم حميد يك سوم اهنگ شادمهر هم موفق نميشه
چون فرق بين استاد وشاگرد همينه
درضمن اقاي عسگري بودن كه به شادمهر توهين كردن واسه خودنمايي نه شادمهر به حميد
ما طرفدارا هم اگه چيزي گفتيم واسه حرفاي خواننده محبوبتون بوده وگرنه ما شادمهريا الكي با كسي كل نميندازيم
در ضمن يكي نوشته سلطان پاپ حميد عسگري!!!!!!!!!
هاها جوك خنده داري بود چون همه عالمو ادم ميدونن سلطان پاپ ايران يك نفره اونم شادمهر
كه جلوي اسمشم تو ويكي پديا نوشته
دوستان مراجعه كنن تا حقيقت برشون اشكارشه اگه تا الان به خاطر حسادت كور وكر بودن ونه ديدن نه شنيدن
درضمن صداي شادمهر مسلما از حميد بهتره (البته شايد دوستان به خاطر مسائلي چون حسادت متوجه نشدن)
شادوشادمهري باشيد

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:33
nim

ببین دوست عزیز کسی منکر توانایی های شادمهر نیست و من خودم به عنوان طرفدار آقای عسکری کاراش رو دنبال می کنم... به قول حمید جنس صدا مثل اثر انگشت میمونه و شاید شباهت به هم داشته باشه ولی هیچ وقت مثل هم نیست...این شباهت صدا فقط در مورد شادمهر نیست.مثلا همین مرتضی پاشایی هم صداشون شبیه شادمهر هستش...حالا ما بیایم بخاطر این مسئله توانایی هاش رو زیر سوال ببریم؟یا همین بهنام صفوی هم صداشون بسیار شبیه رضا صادقی هست...آیا آلبوم عشق من باش آقای صفوی که اینقدر گل کرد بخاطر شباهت صدای آقای ضفوی با ضادقی بود...؟ببین دوست من حمید عسکری یکی از خواننده های مطرح پاپ هستش که طرفدارای زیادی داره...پس بیاین فرهنگ طرفداری رو یاد بگیریم و تعصب رو کنار بزاریم و به دیگران توهین نکنیم...

176.110.108.161
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:17
ندا

دیگه کار از کار گذشت قبول کنید که حمید عسکری سلطانه......
خوشبختی یعنی افرینش حمید عسکری
خوشبختی یعنی شنیدن صدای ایشون
خوشبختی یعنی اینکه ی بار دیگه میترکونه
مثل همیشه.

151.245.152.116
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:41
ترانه سرا

یک نظر منصفانه هم پیدا شد بالاخره.

مرسی از شما/

2.191.183.149
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:12

آقا به خدا دوران شادمهر گذشت
شادمهر تموم شد اینقد حرص نخورید

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:10
mahdiar

10 ساله امثاله تو همینو میگن ولی شادمهر هنوز پرچمداره موزیک پاپه اونموقع یادمه بنیامین اومده بود همه میگفتن دیگه شادمهر تموم شده اینجوریه اونجوریه الان بنیامین و رضا صادقی نابود شدن و شادمهر همچنان در اوج . دوست عزیز 3 سال دیگه صبر کن ببین شادمهر کجاس و این بابا کجا . اونموقع منو یاد میکنی .. موفق باشی

192.208.189.45
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 15:57
شایان

اگه دوره اش تموم شده بود اتقدر همه جه اهنگاش رای نمی اورد
و انقدر لایک نداشت
امثال تو دوست دارن به هر نحوی شده شادمهر رو کوچیک جلوه بدن اما شادمهر هرروز موفق تر وبزرگتر میشه
شما هم به تخریب ادامه بدین اما فایده ی نداره

65.49.68.162
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:08
بی سرزمین تر از باد

اگه شادمهر تموم شده بود تو نمیومدی اینجا بگی "شادمهر تموم شد"!!
شادمهر فقط یه فرد نیست! شادمهر راهیه که تو موزیک پاپ ایران باز شد و الان به شدت پر ترافیک شده! پس اگه کسی دو گرم منطق و آگاهی داشته باشه این جمله رو نمیگه!

در ضمن این لفظ فلانی تموم شد و دوران فلانی گذشت و... از بی معنی ترین حرفاست!
پس طبق استدلال و نظر شما اون خواننده هایی که بیش از ۴ دهست که تو اوج قرار دارن دیگه فسیل شدن نه؟!

188.253.71.216
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:22

امیر اس شما از رکورد رابطه میگی
اگه خواستی بیا من 100 تا رکورد از حمید بگم که حالا حالاها کسی بهش نزدیکم نمیشه
در ضمن شادمهرتون که سلطان پاپه لطفا بهش بگین تو کنسرتاش اینقدر خارج از نت نخونه

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 15:47
امیر س

بگو حتما رکورد ایرانسلشو میگی!!!
منم10000000000000000000000000رکورد ازشادمهر میگم
بعدم تو بیا بخون که خارج نمیخونی

65.49.68.162
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:49

انشالا البوم موفق خواهد بود
ما هوادارای حمید عزیز یکصدا:
سلطان موسیقی پاپ ایران
حمیییییید عسسسکری

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:51

اهای شمایی که ناراحتین
نیاین اینجا گوش ندین مگه مجبورین اینقد با دیدن موفقیت یک خواننده خودتونو شکنجه کنید.
گوش دادن صدای حمید عسکری لایق میخواد که بعضیاتون ندارین اینو.
فقط 1 روز تا خوشبختیییییییییییییییییییییییی

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:23

بزن بارو .....ببار اروم .......به روی پلکای خستم
بزن بارون.... تو میدونی.... هنوزم یاد اون هستم
بااینکه رفتو پزمردم هزار بار از غمش مردم ولی .........
با شنیدن قطعه" بزن بارون" این البوم همه ی اهنگارو میزارین کنار.....چ

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:27

خوشبختیییییییییییییییییییییییییییییی
یعنی
اینکه
تو
دست
تو
دست
من
میزاری

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 21:47

من واقعا باصداش آرامش میگیرم صداش منو یاد یه سری چیزا که واقعا دوسشون دارم میندازه
صدای شادمهرم قشنگه من کسی نیسم که قضاوت کنم صدای کدومشون بهتره ولی سلیقه من
جوریه که صدای حمیدو بیشتر میپسندم!
بنظرم صدای حمید بچگونه تره صدای شادمهر یه خرده مردونس ولی دوتاشون عالین!
برای هردوشون آرزوی موفقیت میکنم:)

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 22:19

hatman in albumam me3 baghie alieeeeeeee!!!!!!!!!!! farda vaghteshe hooooraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 07:39

عاقا اینارو ول کن
15 بهمنه از 3 صبح منتظر آلبومم سفارش بدم سیدیش بیاد...
اهای تو که...
منتظرم حمید دوباره بیاد صدر پاپ

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 14:53

آهنگهای حمید همیشه یه حس خوبی توش داره. این آلبومش هم خیلی شنیدنیه. من گوش دادم و همون حس عالی رو داد بهم :)

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 14:58

من البومو خریدم محشره عالیه فوق العادس

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 15:14

آلبوم خوبی نبود. یعنی از اون چیزی که انتظار داشتم واقعا پایین تر بود.
بعد از چند سال...متاسفم!

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 15:27

اين شاگرد استادي يني چي؟
كجا حميد عسكري شاگردي شادمهر رو كرده؟
شادمهر عقيلي بعد از اينكه از ايران رفت ديگه شروع به تموم شد كرد
اين اخرين تك اهنگي هم كه خونده و به قول شما ركورد زده فقط به خاطر پيشينه ي شادمهر هستش وگرنه اين اهنگ از ضعيف ترين اهنگايي بود كه ستاره هاي سطح اول گوش دادم
شادمهر ديگه چشمه هنرش خشكيده الان چندساله محسن خان چاووشي-عليرضا روزگار-مجيد خراطا مازيار فلاحي-محسن يگانه-مهدي احمدوند-مرتضي پاشايي-حميد عسكري-علي تكتا و غيره از شادمهر بهترو زيبا تر ميخونن و بعضا هرسال يه البوم ميدن بيرون نه مثل شادمهر هر 6 ماه يم موزيك ويدئو بدن بيرون

اميدوارم اهنگ هاي عليرضا روزگار بتونه مجوز بگيره واقعا اين بشر عالي ميخونه حرف نداره هرسال يك البوم بي نظير با صداي دلنشينش

پاروي بي قايق

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:38
ترانه سرا

همش سلیقه ایی..... مخرب کننده ی هر هنری هر قانونی !!!
ضمن احترام به نظر شما شما باید از صفر شروع کنید!
عزیزم هنرمند خشکیده نمیشه , احتمالا اشتباه سایت رو وارد شدید.

2.191.183.149
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 15:51
میلاد

واقعا واسه امثال تو متاسفم که هنر شادمهرو از روی حسادت نمیبینن

65.49.68.162
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:37
بی سرزمین تر از باد

شادمهر اگه تموم شده بود که تو نمیومدی اینجا بگی "شادمهر تموم شده" که!!
چشمه هنر وقتی خشک میشه که آلبوم جدیدت کپی آلبوم قبلی باشه! حالا این دوستانی که بردی تموم شده به حساب میان یا شادمهر؟
انقد حرفت بی منطق و بی معنی بوده که کسی وقتشو تلف نکرده که بهت جواب بده!
منم دارم اینو میگم که بیدارت کنم! البته اگه واقعا خواب باشی و خودتو به خواب نزده باشی!

188.253.68.219
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 15:57

به نظرم البوم بسیار خوبی بود البته البوم آقای جهانبخش هم بسیار زیبا بود
فکر کنم البوم آقای شکوهی بهترین آلبوم امسال هستش
هنوز آلبوم آقای چاووشی هم منتشر نشده ولی به نظرم باز هم آلبوم آقای شکوهی
میتونه شانس اول برترین آلبوم سال 92 باشه

البته هنوز مشخص نشده که آلبوم آقای سامان جلیلی امسال پخش میشه یا سال دیگه
اگه تو جریان این آلبوم باشین ناشراش قول یه آلبوم فوق العاده رو دادن

به امید موفقیت تمامی خوانندگان عزیز کشورمون و خسته نباشید خدمت آقای عسکری به خاطر البوم فوق العاده شنیدنیشون

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:34
ترانه سرا

با سلام و ضمن احترام به کاربر محترم
تا زمانی که آلبوم ها بیرون نیومده مقایسه نمیکنند!
تازه زمانی هم که بیرون بیاد بررسی کارشناسی از هر جهتی رو هر قطعه خواهد شد !
من احترام میذارم به نظر شما و بقیه ی دوستانی که یه خط درمیون بالا نظر هایی بی ربط داده اند.
شادمهر چه ربطی به حمید داره آخه!! تشبیه صدا؟ سبک ؟
تورو خدا برید دانش هنری و موسیقی تون رو درست کنید!
واقعا با احترام به همه اما 80% مخاطبان موسیقی کاملا بی ثواد و آماتور هستند.

" موسیقی ما " اگر نظر رو آزاد گذاشته اما نه دیگه تا این حد ! سایت شبیه چت روم غیر آنلاین شده, اصلا تخصصی نیست بیشتر نظرات.

2.191.183.149
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 08:52
منان

استاد عزیز شما تو کامنت من اسمی از این آقای فراری رو دیدید ؟؟؟

از این به بعد با شما هماهنگ میکنیم هر چی شما بگید

46.225.55.20
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:47

از طرف طرفداران جناب چاوشی انتشار این آلبوم رو تبریک میگم

کلیت آلبوم خوب بود
خوشبختی فوق العاده پرانرژی و بزن بارون خیلی احساسی و زیبا بود
بقیه هم خوب بودن

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:02

من به عنوان یکی از طرفدارای وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی به تمامی طرفدارای حمید عسکری عزیز تبریک میگم..............................

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:10

عجب آهنگای فوق العاده ای
آلبوم خـــــــــــــــــــــــــــوشـــــــــــــــبــــــــــــــــختـــــــــــــــــــــــــــــــــی فوق العاده ست
لطفا احترام بذارید،یادتون باید باشه که ایشون رکوردار آلبوم هستند
حــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــد عــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــکــــــــــــــــــــــری عزیز تبریک میگم بهتون
مـــــــــــــــــــــوفـــــــــــــق بــــــــــــــــاشـــــــــــــــــــیـــــــــــــــــد،مـــــــــــــــثــــــــــــــــــــــل هــــــــــمـــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــه

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:42

شادمهر الان یه خواننده ی درچه سومه که در حال پسرفته و به زودی به درجه چهارم هم خواهد رسید.خیلی وقته که حمید عسکری از شادمهر بهتر داره کار میکنه.شادمهر در ایران خواننده ی خوبی بود و هنرمند بود ولی وقتی رفت خارج به جای اینکه پیشرفت کنه بدتر پسرفت کرد و جنبه ی پیشرفت رو نداشت.کی فکر میکرد شادمهر روزی اهنگای فاجعه ای چون بیا اینجا و رسیدی و ادم فروش و مشکوکم و غیره رو بخونه!!!!

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 23:53
قیماخ

شادمهر یک خواننده درجه چهاره؟؟
حالت خوبه؟؟

151.247.85.210
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 15:19
محمد فیروزی

تعریف درجه سه و چهار رو هم یاد گرفتیم
من بعضی وقتها شک میکنم برخی از عزیزانی که کامنت میدن، طرفدارها هستن یا خود خواننده محترم هست که فکر میکنن با قیچی کردن پر پرندگان دیگه، خودشون میتونن بهتر پرواز کنن. اما دوستان! این راه مناسب اوج گرفتن نیست.
هنرمند مثل پرنده است، وقتی قفس براش کوچیک باشه پر میزنه و میره بالاتر. درحالی که خیلی از پرنده ها اصلا نمیدونن پرواز چیه و پرنده ای که زیر بارون پرواز میکنه رو تمسخر میکنن.
انتظار هم نمیره که این عزیزان بدونن به کی میتونن بگن استاد! دوستان در هر هنری عنوان استادی رو ما از روی علاقه شخصی نمیتونیم به هرکسی که از در اومد و و فقط بخاطر علاقه شخصی بچسبونیم!!! مثلا توی موسیقی یکی از معیارهاش اجرای زنده و کنسرت هستش. این جور عناوین رو مراجع و کارشناس های اهل فن میدن. جالبه بدونین توی مجلات امریکا از شادمهر با پیشوند استاد متن مینویسن . شاید هم اونجا موزیکشون درجه پنجه که همچین کاری میکنن یا اینکه از وجود اساتید کبیر در ایران خبر ندارن.
به نظر من دوستانی که با پرواز در اوج اسمان غریب هستن، فرق پرواز در قفس و اسمان رو نمیدونن.
از قدیم گفتن: در شهری که آسمانش عقاب ندارد، کلاغ پادشاه میشود.

188.253.68.158
جمعه 18 بهمن 1392 - 01:29
بی سرزمین تر از باد

من یه گِلِگی از موزیک ما دارم!
این گلگیم به خاطر این نیست که نظرم تایید نشده!
به خاطر این هم نیست که نظرات به مراتب توهین آمیزتر از نظر من تایید شدن! (طبق متر و معیار خودتون)!
به این دلیله که واسه ی ایشون (نوید ترابی طرفدار فلان) یه جور کاپیتولاسیون ایجاد کردید!!
هرچی دلش میخواد میگه و تایید میشن! ولی وقتی بهش پاسخ داده میشه تایید نمیشن!
خود طرفدارای چاوشی هم از ایشون ناراحتن اونوقت شما انقد عاشقشید؟!

188.253.66.169
جمعه 18 بهمن 1392 - 10:02
بی سرزمین تر از باد

ببین نوید!
یه ضرب المثل روسی هست که میگه: اگه میخوای کسی بهت کاری نداشته باشه خودتو به جنون بزن!
الان میبینم واقعا راست گفتن!
بگذریم.
اولا اینکه چون به نظر تو یه آهنگ فاجعست دلیل نمیشه واقعا فاجعه باشه! مگه حرف و نظر تو وحی الهیه؟!
شادمهر خواننده درجه ۳ه؟ حمید عسگری درجه یک؟ Ok
چنتا سوال ازت میپرسم با "منطقت" بهشون جواب بده! (البته اگه تمایلی به استفاده ازش داری!)
بین حمید و شادمهر کی با تقلیــــــــــــــد صدای اون یکی معروف شد و یهو صداش تغییر کرد؟ (صدای واقعیش شد!)
بین این دو کی رکورد مخاطب در سال رو برای کنسرت هاش شکست؟
بین این دو کی تو آلبوش به ۷ سبک مختلف آهنگ ساخت؟
بین این دو کیه که نصف خواننده های مطرح داخلی ازش الگو برداری میکردن و میکنن؟
بین این دو کیه که نصف خواننده های مطرح داخلی به واسطه ی شنیدن کارای اون خواننده شدن؟
بین این دو کیه که آهنگش (نقدیر) بین برترین و ماندگارترین آهنگ ها دیده میشه؟
بازم بگم یا به جواب رسیدی؟
به قول دوستمون آقای "فیروزی": شهری که آسمونش عقاب نداره، کلاغ پادشاه میشه!

188.253.66.169
جمعه 18 بهمن 1392 - 14:05
قیماخ

جناب بی سرزمین تر از باد که همیشه از نظراتتون استقبال میکنم...
میدونید چرا نظراتش تایید میشه؟؟
چون آمارهای سایت رو ایشون بالاتر میبرن... به جون خودم بعضیا میگن چون اینطوری نظر میده ما هم چن نفر از دوستانمونو میاریم تا از چاوشی بدگویی کن... اینطوریه

151.247.85.210
جمعه 18 بهمن 1392 - 21:19
بی سرزمین تر از باد

شما لطف دارید جناب "قیماخ"
آخه میدونی جالب چیه؟ قبلا پایین صفحات یه متنی گذاشته بودن که مثلا یه جور اساسنامه واسه کاربرا بود!! نوشته بود که در صورت توهین و بی احترامی نظرتون تایید نمیشه! بعد نظر که میذاشتی بدون اینکه هیچ توهینی کرده باشی تایید نمیشد! بعد مشخص میشد به این دلیل تایید نشده چون از فلان فرد به قول خودشون "لس آنجلسی!!" اسم بردی!!! بعد هرچی فکر میکردی میدیدی هیچ جوره نمیشه اسم یه نفر رو توهین تلقی کرد!! هرچی هم تو اون اساسنامه میگشتی که چیزی در این مورد یا حداقل چیزی که اون مصداق رو داشته باشه پیدا نمیکردی! باز دمشون گرم برداشتنش!
حالا این آقا (نوید …) میره تو یه جا میگه آلبوم فقط آلبوم چاوشی، بقیه رو باید ببندن به گاری! "پست مربوط به فرزاد فرزین" و تایید میشه!
یه جا دیگه میره میگه فلانی از خودش هیچی نداره، هرچی داره از چاوشیه و شاگرد چاوشیه و چاوشی استادشه! "پست مربوط به یگانه" و بازم تایید میشه!
یه جا دیگه میگه شادمهر درجه ۳ه و فاجعست و افتضاحه و … "همین پست" و در کمال تعجب بازم تایید میشه!!
حالا هرچی هم که بقیه کاربرا اعتراض کنن مهم نیست! چرا؟ چون به قول شما، ایشون آمار بازدید و نظرات رو میبرن بالا! و اینه که مهمه! پس باید واسه ایشون کاپیتولاسیون ایجاد کرد! حالا اگرم کمیت فدای کیفیت شد اصلا مهم نیست!
حیف…

188.253.66.123
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 18:05

عاشقتم حمید بهترین کنسرت بعد فرزاد تو بهترینی عزیزه دلم
همه اهنگا عالی
فقط قطعه ی دوم میتونست بهتر باشه
ترانه سراییش که عالی بود فقط ملودی یکم اشکال داشت استفاده از ویالون یکم خوب نبود
در کل عالی بود همیشه بهترینی

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 18:31

دوستان محترم تخریبگر.. که تو البومای کما2و3 همین کارا و همین موضوعات تکراری و بیهوده رو انجام دادین و هر کاری تونستین واسه تخریب اقای عسکری کردین و زیر هر کامنتتون نوشتین فقط شادمهر.... برین البومو بخرین( البته اگه فرهنگشو دارین) ببین اقا حمید چه کرده..

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 23:44

از اونجایی که احسان خواجه امیری امسال آلبوم نداده پس فقط آلبوم فرزاد فرزین و محسن چاوشی شانس اینو دارن که بهترین آلبوم بشن..
آلبوم حمید عسگری اصلا خوب نبود...
به خصوص کاور عربی ترک 6.... یه کم خلاقیت تو کارا اصلا بد نیست

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:36

واقعا آلبومش ضعیف بود
متاسفم
اینهمه علاف کرد ماهارو
آخرشم این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا جالب نبود.
حیف انتظاری که کشیدیم

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:16

من همین امروز البوم و گوش دادم آقای عسکری من واقعا از طرفداراتونمو دوستتون دارم ولی خدایی تراک 6 البوم اهنگه تقاس ! لااقل میگفتین که اهنگه عشق آریایی آقای مصطفی فتاحی رو کاور کردین! بخدا درست نیست لااقل تو همین ویدیو که گذاشتین به این هم اشاره میکردین ، حیفه بخدا خیلیا با اهنگه ایشون خاطره دارن :( .....

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 15:04

باز هم ملودی های کپی شده ضعیف بود ولی به هر حال انتشار آلبومشو تبریک میگم

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 17:07

من میگم اگه قرار باشه یه لیست از خواننده های پرطرفدار بگیم :حمید عسگری.مهدی یراحی.محمد علیزاده.احسان خواجه امیری.محسن چاوشی.محسن یگانه.علی لهراسبی.بهنام صفوی.مرتضی پاشایی.فرزاد فرزین.مهدی احمدوند.علی اصحابی.رضا صادقی.بابک جهانبخش.شهرام شکوهی.بنیامین بهادری و فریدون آسرایی و.سیروان خسروی...و همه خواننده های خوبین و قابل احترام.پس به سلیقه هم احترام بذارید.من که8تای اول رو انتخاب میکنم .(البته شادمهر و معین هم جای خود دارن )

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 20:18

از طرف خودم و هواداری مجید خراطها ،به ایشون و طرفداشون تبریک میگم !!

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 13:20

اصلا" این ملت ما عادت دارن ندیده و نشنیده از یه کار انتقاد کنن اخه چرااا ؟
حمید جان کارت عالی بود من بالای 50 بار همه رو گوش دادم اگرکه کسی دوست نداره این مربوط به سلیقه ها میشه... کارت عالی بود همه ترک ها عالی بوود از هبچ کس هم تقلید نبود.
خواستم جواب خیلی هارو بدم ولی بیخبال حمید خیلی مردییییییییییییی....

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 18:51

اول ازهمه این آلبوم رو از طرف طرفدارهای محسن یگانه تبریک میگم. ثانیا آقای عسگری یکی از آرتیست هایی هستن که دوستشون دارم و این آلبوم هم آلبوم خوبی بود ولی برای من کما 3 یه چیز دیگه بود. و در آخر ترک بزن بارن کاور آهنگ ببار بارون علی لهراسبی از آلبوم تصمیم بود و یه تراک دیگه هم کاور بود که یکی از دوستان اشاره کردن کاوره عشق آریایی آقای فتاحی بود. در کل ترکهای 3و4و5و6و7و8و11 رو دوست داشتم.

شنبه 19 بهمن 1392 - 17:21

آقا اين چه آلبوميه؟همش تكراري همش تقليد.شعرا همه پيشه پا افتاده.فقط آلبوم امپراطور فقط مهدي يراحي

جمعه 30 خرداد 1393 - 22:06

نمیخوام ضد حمید حرف بزنم، اما قسمت ابتدایی آهنگ هوای گریه از قسمتی از آهنگ «مهر علی و زهرا»ی ناصر عبداللهی تقلید شده

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 23:54

آقای حمید عسکری به دلیل شباهت زیاد صداش به شادمهر عقیلی معروف شد....تمام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «خوشبختی» با صدای «حمید عسکری» از 15 بهمن در بازار | موسیقی ما