حضور محترم آقای هاتف حسینی:
با تشکر از شما که وقت گذاشتید، آلبوم را شنیدید و لطف کردید نشرهای خود را برای سایر مخاطبین و ما بیان فرمودید. و باز هم تشکر از اینکه به قول خودتان ، تعارف را کنار گذاشتید.
محدوده ی صدای آقای رادان باس باریتون است که از بالا تا نت F#4 و در محدوده ی بم تا F2 را به راحتی اجرا می کنند. این محدوده ی صدایی قابل توجهی است. بعنوان مثال آهنگ فرصت بده را با بخش هایی از زمونه که به F#4 می رسد اگر مقایسه کنید، این مهم را متوجه می شوید. بعلاوه صدای آقای رادان از دینامیک بالایی هم برخوردار است و در بخشی از کلمات، حروف خیلی قوی و در بخشی نرم تلفظ می شوند. در مورد آهنگسازی آیا مشابه آهنگ های "تمرکز" دیگه آروم نمی گیرم" ، "creative person" را در دهه ی 60 و 70 سراغ دارید؟ فرم کلی این آلبوم مهم در فضای adult contemporary قرار می گیرد و راک نیست که از زیر مجموعه های فراوانی تشکیل شده است.
ا زتوجه شما متشکرم.
حضور محترم آقای هاتف حسینی:
با تشکر از شما که وقت گذاشتید، آلبوم را شنیدید و لطف کردید نشرهای خود را برای سایر مخاطبین و ما بیان فرمودید. و باز هم تشکر از اینکه به قول خودتان ، تعارف را کنار گذاشتید.
محدوده ی صدای آقای رادان باس باریتون است که از بالا تا نت F#4 و در محدوده ی بم تا F2 را به راحتی اجرا می کنند. این محدوده ی صدایی قابل توجهی است. بعنوان مثال آهنگ فرصت بده را با بخش هایی از زمونه که به F#4 می رسد اگر مقایسه کنید، این مهم را متوجه می شوید. بعلاوه صدای آقای رادان از دینامیک بالایی هم برخوردار است و در بخشی از کلمات، حروف خیلی قوی و در بخشی نرم تلفظ می شوند. در مورد آهنگسازی آیا مشابه آهنگ های "تمرکز" دیگه آروم نمی گیرم" ، "creative person" را در دهه ی 60 و 70 سراغ دارید؟ فرم کلی این آلبوم مهم در فضای adult contemporary قرار می گیرد و راک نیست که از زیر مجموعه های فراوانی تشکیل شده است.
ا زتوجه شما متشکرم.